دسته‌بندی نشده

بهترین آیفون های تصویری

انواع آیفون تصویری

انواع آیفون تصویری و لیست برندهای آیفون تصویری

امروزه انواع آیفون تصویری جایگزین آیفون‌های صوتی شده است. استفاده از انواع آیفون‌های تصویری به رفاه، آسایش و امنیت افراد کمک کرده است. اما سوال اصلی اینجاست بهترین آیفون تصویری کدام است؟ پرفروش ترین آیفون تصویری کدام برند است؟ انواع آیفون تصویری جدیدی به بازار آمده است که توانایی ضبط ویدیو را دارد. به این صورت که در زمانی که شما در منزل حضور ندارید و شخصی زنگ خانه شما را بزند ویدیو شخص ضبط شده و شما در هنگام بازگشت به خانه می‌توانید متوجه شوید در زمان نبود شما چه کسی به منزل شما مراجعه کرده است. به یاد داشته باشید قیمت آیفون تصویری سیماران کمی مناسب تر از سایر برندهاست به عنوان مثال مناسب تر از قیمت آیفون تصویری الکتروپیک است.

نصب آیفون تصویری

نصب انواع آیفون تصویری نیازمند مهارت، تخصص و تجربه است. نصب آیفون تصویری مانند آیفون‌های صوتی نیست و در صورتی که تجربه و مهارتی در این زمینه ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم دست نگه دارید. نصب آیفون تصویری را به دست متخصص این حرفه بسپارید. شما می‌توانید در سایت و یا اپلیکیشن “خدمت از ما” درخواست نصب انواع آیفون تصویری را ثبت نمایید. کارشناسان ما بعد از بررسی درخواست شما برای شما قیمت پیشنهادی خود جهت نصب انواع آیفون تصویری ارسال می‌کنند. شما می‌توانید از بین پیشنهادهای دریافتی هر کدام را دوست داشتید انتخاب نمایید. 

هزینه نصب آیفون تصویری

هزینه نصب آیفون تصویری به عواملی متعددی بستگی دارد. از جمله مواردی که در هزینه نصب آیفون تصویری موثر است عبارتند از: 

  1. تعداد واحد ساختمان
  2. نوع و مدل آیفون تصویری
  3. محل نصب آیفون تصویری
  4. قیمت تجهیزات و لوازم جانبی استفاده شده
  5. میزان مسافت درب ساختمان تا پنل داخلی و مانیتور

موارد گفته شده بخشی از عوامل موثر در قیمت گذاری نصب آیفون تصویری است. “خدمت از ما” هزینه‌های نصب آیفون تصویری را بر اساس نرخ اتحادیه اعلام می‌کند. به یاد داشته باشید نصب انواع آیفون تصویری کاری بسیار تخصصی است و در صورتی که به دست متخصص این حرفه انجام نشود مشکلات و خسارات مالی با خود به همراه دارد.

برندهای آیفون تصویری موجود در بازار

در این قسمت از مقاله شما را با برخی از انواع آیفون تصویری موجود در بازار و برندهایی که طرفداران زیادی دارد، آشنا می‌کنیم. تمامی مدل‌های دیگر که در این لیست موجود نیست را متخصصین ما نصب می‌کنند. 

  • آیفون آلدو
  • آیفون تصویری تابا
  • آیفون تصویری تکنما
  • آیفون تصویری وینتا
  • آیفون تصویری سیماران
  • آیفون تصویری کوماکس
  • آیفون تصویری سوزوکی
  • آیفون تصویری الکتروپیک
  • کاتالوگ آیفون تصویری تابا

نکاتی که در هنگام نصب آیفون تصویری باید رعایت شود عبارتند از:

  1. ارتفاع مکان نصب پنل آیفون تصویری باید مناسب باشد.
  2. در هنگام سیم کشی آیفون تصویری از یک متخصص برقکار کمک بگیرید.
  3. مانیتور آیفون تصویری را در داخل ساختمان و در یک محل با دید مناسب نصب کنید.
  4. آیفون تصویری را در محلی نصب کنید که در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشد.
  5. برای پنل بیرونی آیفون تصویری، قاب باران‌گیر نصب نمایید تا از نفوذ آب و رطوبت به درون آیفون تصویری جلوگیری شود.
  6. از نصب مانیتور آیفون تصویری در مکان‌هایی که احتمال وجود حرارت دارند به خصوص نور مسقیم خورشید خودداری نمائید.

آشنایی با انواع آیفون تصویری؛ آنالوگ و دیجیتال

انواع آیفون تصویری دیجیتال و آنالوگ موجود است. قبل از خرید آیفون تصویری، بهتر است با تفاوت آیفون تصویری آنالوگ و دیجیتال آشنا شوید.

آیفون تصویری آنالوگ

احتمالا همه شما با آیفون تصویری آنالوگ آشنایی دارید. انواع آیفون تصویری آنالوگ در ساختمان‌ها با تعداد واحدهای کمتر مناسب است. یک یا چند پنل برای آیفون تصویری آنالوگ بیرون ساختمان نصب می‌شود و هر واحد یک پنل گیرنده دارد. استفاده از انواع آیفون تصویری آنالوگ در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های نسبتاً بزرگ، معمولا مشکلاتی مانند تداخل زنگ‌، زنگ نخوردن آیفون یک واحد، تداخل تصویر احتمال دارد بروز کند. 

ساختمانی را تصور کنید که 100 واحد دارد. اگر در این ساختمان بخواهند از آیفون تصویری آنالوگ استفاده کنند، احتمالا باید 100 دکمه و یک پنل بزرگ بیرون ساختمان نصب کنند. در این حالت احتمال اشتباه زنگ خوردن و زشت شدن ظاهر ساختمان وجود دارد.

آیفون تصویری دیجیتال

انواع آیفون تصویری دیجیتال برای ساختمان‌هایی که تعداد واحد زیادی دارند مناسب‌تر است. انواع آیفون تصویری دیجیتال نیز مانند آیفون تصویری آنالوگ یک پنل در قسمت ورودی ساختمان دارد. اما روی پنل بیرونی آیفون تصویری دیجیتال برای هر واحد یک در نظر گرفته نمی‌شود. در عوض برای تماس با هر واحد، عدد واحد را شماره گیری می‌کنید. 

راهنمای خرید انواع آیفون تصویری

این مقاله به بررسی بهترین آیفون تصویری می پردازد. با مطالعه این صفحه می توانید بهترین مارک آیفون تصویری را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که مناسب ترین آیفون برای شما با توجه به شرایط ساختمان، تعداد واحد ها و میزان بودجه شما مشخص می گردد، پس نمی توان یک درب باز کن خاص را برای همه به عنوان بهترین مورد مشخص کرد.

این نکته را در نظر داشته باشید که رنگی بودن صفحه نمایش و حافظه دار بودن آن، دیگر یک خصوصیت ویژه به شمار نمی رود، بلکه امروزه همه آیفون ها رنگی هستند و اکثرا حافظه دارند، پس برای خرید آیفون تصویری در جستجوی این ویژگی ها نباشید. بیشتر مردم معمولا وقتی میخواهند جنسی بخرند دوست دارند در ابتدا اطلاعات کاملی در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارند کسب کنند، سپس به خرید آن با بهترین قیمت ممکنه اقدام نمایند. حالا ما سعی میکنیم بیشتر اطلاعاتی که برای خرید یک دستگاه آیفون تصویری نیاز دارید را برای بهترین انتخاب با بهترین قیمت به شما معرفی نماییم.

در نگاه کلی دو نوع آیفون تصویری وجود دارد

نوع اول : آیفون های تصوری با صفحه نمایش رنگی بدون قابلیت ضبط صدا و تصویر هستند که فقط تصاویر را برای شما نشان می دهند.
نوع دوم :این نوع که جدیدترین مدل می باشد علاوه بر نمایش صوت و تصویر دارای کارت حافظه ای است که امکان ضبط صوت و تصویرا را دارد.

با توجه نوسانات قیمت ارز و تحت تاثیر قرار گرفتن قیمت مواد اولیه برای تولید محصولات، تغییر قیمت آیفون تصویری امری بدیهی به نظر می رسد. برای تکمیل پروژه ساختمانی درحال ساخت و یا تغییر آیفون صوتی به تصویری، نیاز به خرید این محصول دارید، اما اگر بخواهید این مورد را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید، قطعا با محدودیت هایی مواجه خواهید بود.مثلا ایفون های ارزان صفحه نمایش کوچک دارند و بدون حافظه هستن. در این مقاله ارزان ترین آیفون های موجود در بازار را بررسی می کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین بهره را از یک آیفون ببرید.

در نظر داشته باشید که نمی توان لیست قیمت آیفون تصویری خارجی با قیمت های بالا را در این قسمت گنجاند و بنابراین همه آنها، تولیدات داخلی خواهند بود. همچنین به این نکته هم توجه کنید که قیمت ها حدودی هستند و تغییر آن ها در طی زمان، طبیعی خواهد بود.

آیفون تصویری ساده با  قیمت مناسب

این نوع آیفونهای تصویری بیشترین کاربرد را دارا می باشند، بیشتر ساختمانها از این نوع دربازکن های تصویری استفاده شده و می شود.

اکثر کمپانی های سازنده داخلی به شدت در ساخت این نوع آیفونهای تصویری با هم رقابت دارند. از بزرگترین ویژگی های این نوع دربازکن های تصویری کیفیت خوب، صفحه نمایش با اندازه ۳٫۵ تا ۴٫۳ اینچ ، قیمت زیر ۱۶۵۰۰۰ تومان، گارانتی بلند مدت می باشد. برندهایی که رقابت شدیدی در ساخت این نوع آیفونهای تصویری دارند در زیر آورده شده اند.

سیماران مدل HS-35 اینچ و HS-40 و HS-43 بدون حافظه در اندازه ۳٫۵، ۴ و ۴٫۳ اینچ
مهمترین مزایا : قیمت مناسب، کیفیت تصویر بسیار بالا، طراحی زیبا، گارانتی ۳۰ ماهه

تابا در مدلهای ۱۰۳۵ و ۱۰۴۰ در اندازه ۳٫۵ اینچ با حافظه
مهمترین مزایا : طراحی زیبا در مدل ۱۰۳۵،دارای حافظه داخلی و اضافه کردن کارت حافظه، گارانتی ۳۶ ماهه

سوزوکی در مدل SZ-413 و SZ-415 در اندازه ۴٫۳ اینچ
مهمترین مزایا : قیمت مناسب، کیفیت تصویر مناسب، برند ژاپنی ،گارانتی ۳۶ ماهه

الکتروپیک مدل ۱۲۸۶ در اندازه ۳٫۵ اینچ
مهمترین مزایا : کیفیت تصویر مناسب ،مناسب ساختمانهای قدیمی به جهت عدم نیاز به سیم فویل دار ، گارانتی ۳۶ ماهه

تکنما مدل D43 در اندازه ۴٫۳ اینچ
مهمترین مزایا : صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ، استفاده از سیم کمتر نسبت به سایر برند ها،بازنمودن درب پارکنگی محک ، گارانتی ۳۶ ماهه

اگر بین خرید آیفون تصویری ایرانی یا خارجی دچار سردرگمی شده اید

با توجه به پیشرفت در کیفیت ساخت و تولید کالای ایرانی، می توان گفت که در سال های اخیر نه تنها به کیفیت آیفون تصویری خارجی رسیده ایم، بلکه در برخی ویژگی ها از آیفون های خارجی نیز پیشی گرفته ایم. مثلا باز کردن درب پارکینگ و یا دایورت کردن تماس، خاصیتی است که بیشتر در آیفون های ایرانی مشاهده می شود. اما به لحاظ کیفیت تفاوت چندانی در مدل های ایرانی و خارجی دیده نمی شود. پس در مورد ایرانی یا خارجی بودن آیفون وسواس به خرج ندهید و آن ها را بر اساس شکل ظاهری، قیمت و کارایی با یکدیگر مقایسه کنید.

اگر فقط آیفون تصویری خارجی می خواهید

اگر برای خرید آیفون تصویری خود با محدودیت بودجه مواجه نیستید و فقط به دنبال آیفون تصویری با کیفیت هستید و یا سازنده ساختمانی هستید که شیر آلات و کلید و پریز ساختمان را از برند های خارجی تهیه کرده اید و حتما به دنبال آیفون خارجی می گردید، ما برند کوماکس را پیشنهاد می دهیم. آیفون تصویری کوماکس جزو اولین برند هایی است که مدل های مختلفی را روانه بازار کرده و بسیاری از آیفون های دیگر برند ها، از محصول های کوماکس برای طراحی استفاده کرده اند. مورد دیگر آیفون تصویری پاناسونیک است که محصولاتی با ویژگی های منحصر به فرد و خاص ارائه داده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید