مبلمان منزل

برندهای مبلمان ترکیه

انواع مبلمان ترک

معروف ترین برندهای انواع مبلمان ترک

انواع مبلمان ترک در جامعه امروزی وقتی سخن از مبلمان می‌شود بدون شک نام کشور ترکیه و برندهای مبلمان ترکیه جزو نام‌های اولیه‌ای است که به ذهن شما خطور می‌کند، چراکه مبلمان ترکیه‌ای، در سال‌های اخیر کیفیت و تنوع بسیار بالایی را در محصولات خود به وجود آورده‌اند. به طوری که نام و محصولات برندهای ترکیه‌ای را می‌شود در اکثر کشورهای جهان امروزی مشاهده کرد.

در جامعه کنونی که استفاده از مبلمان جزو جدایی ناپذیر زندگی ما شده است. کشورهای مختلف به ویژه برندهای متفاوت مشغول به تولید این وسیله ضروری هستند و در این عرصه با هم به رقابت می‌پردازند و همواره با ایجاد تنوع و افزایش کیفیت محصولات خود تلاش برای جذب مشتری بیشتر دارند و معروف‌ترین مارک‌های مبلمان ترکیه نیز از این قاعده مستثنا نیستند. این برندها با استفاده از پارچه های نفیس و طرح‌های زیبا و کیفیت تضمینی در خانه‌های بسیاری از مردم جهان جا باز کرده‌اند، در این مقاله با چند اسم مبلمان ترکیه ای و برندهای معروف مبل ترکیه در ایران آشنا شده و توضیحات کاملی درباره آن‌ها میدهیم.

برند مبلمان آلفمو ترکیه

اگر بخواهیم معروف‌ترین برندهای مبلمان ترکیه را نام ببریم، برند مبلمان ترکیه آلفمو جزو اولین آن‌ها خواهد بود. مبلمان آلفمو ابتدا تنها کارگاه کوچکی در ازمیر ترکیه بود، اما با گذشت ۲۰ سال چنان گسترش یافت که به ۵ قاره و ۶۰ کشور جهان، مبلمان اداری و خانگی صادر می‌کند و این امر مؤثر نمی‌شود جز با تلاش و کوشش زیاد کارکنان این شرکت، تعهد و مسئولیت پذیری مسئولان و مدیران این برند.

شایان ذکر است که این برند معتبر، امروزه بیش از ۱۰۰ شعبه فعال در سراسر جهان دارد. البته باید گفت که این برند ابتدا فعالیت خود را از تولید تشک آغاز کرده است و بعدها با استفاده از فناوری‌های نوین و استانداردهای روز جهانی موفق به تولید انبوه مبلمان شده تا جایی که امروزه در محوطه کاری ۶۰ هزار متر مکعبی فعالیت می‌کند. همچنین باید گفت که این برندموفق به کسب گواهینامه‌های کیفیت GS و TUV شده و از لحاظ کیفیت، حرف اول را میزند.

برند مبل ترکیه آی آسورتی

مبلمان ترکیه‌ای آی آسورتی یکی دیگر از معروف‌ترین “برندهای مبلمان ترکیه” است؛ که بیشتر فعالیت خود را در تولید مبلمان کلاسیک و مبلمان نئو کلاسیک متمرکز کرده است و همواره روز به روز به سمت پیشرفت و توسعه محصولات خود حرکت می‌کند. این برند به طراحی و زیبایی محصولات خود به شدت اهمیت داده و همواره سعی می‌کند لبخند رضایت مشتری را کسب کند و محصولاتش را آنگونه طراحی کند که مشتری می‌خواهد. این مشتری مداری باعث شده که این برند جزو معروف‌ترین “مارک‌های مبلمان ترکیه” شده و در سراسر جهان، برند شناخته شده ای باشد.

برند مبل ترکیه ای بلونا انواع مبلمان ترک

این برند نیز از معروف‌ترین برندهای مبلمان ترکیه به شمار می‌رود. توجه به کیفیت محصولات این برند باعث شده است، هر روز بر پیشرفت و شهرت این برند افزوده شده که همین امرموجب افزایش مشتریان این محصولات هم شده است. تلاش این برند همواره این بوده است که مبلمان باکیفیتی را برای هر اتاق خانه فراهم کند، از جمله مبلمان برای اتاق نشیمن، سرویس خواب، سرویس ناهار خوری و … . این برند همواره سعی کرده است تا از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای ساخت محصولات خانگی خود استفاده کند. النا با داشتن بیش از ۷۵۰ فروشگاه در ترکیه و ۵۵ فروشگاه اختصاصی در ۵ قاره دنیا این محصولات زیبا و دلنشین را به تمام مردم جهان ارائه می‌کند.

برند مبلمان ترکیه آنزا هوم

انواع مبلمان ترک اگر بخواهیم نام یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای مبل ترکیه را نام ببریم، قطعاً نام برند آنزا هوم را بیان خواهیم کرد. آنزا هوم برای ایجاد سبک‌های جدیدی از زندگی، شروع به فعالیت کرده است. این برند با محصولات زیبای خود، زیبایی خانه و منازل مردم را دو چندان می‌کند. این برند مبل تركيه اي همواره پیرو سبک‌های مدرن است و سبک‌های خلاقانه را دنبال می‌کند.
البته لازم به ذکر است که این برند تنها به زیبایی توجه نمی‌کند بلکه قیمت مناسب و راحتی و کیفیت نیز جزو معیارهای این برند است. خالی از لطف نیست که بگوییم برند ایریا تاش کیش نماینده انحصاری مبلمان ترکیه ای یاتاش می‌باشد. این شرکت با مشتری مداری عالی خود روز به روز بر پیشرفت خود می‌افزاید.

برند مبلمان ترکیه ای فاتیح کرال

فاتیح کرال یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای مبلمان ترکیه به شمار می‌رود. برند فاتیح کرال فعالیت خود را از سال ۱۹۸۰ شروع کرده است و روز به روز با افزایش کیفیت محصولات خود توانسته است، تولیدات خود را بیشتر کند تا جایی که در سال ۱۹۸۵ اولین مرکز تولید انبوه محصولات خود را در شهر استانبول با متراژ ۴ هزار متر مربع ساخت و تا سال ۲۰۱۳ توانست این مرکز را به ۱۵ هزار متر مربع ارتقا دهد. کیفیت بسیار بالا، ظرافت و راحتی محصولات این برند بسیار چشمگیر بوده و روز به روز بر محبوبیت این برند افزوده است.

برند مبلمان ترکیه ای استقبال انواع مبلمان ترک

این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای مبلمان ترکیه‌ای است که امروزه جزوی از معروف‌ترین برندهای مبلمان ترکیه می‌باشد. لازم به ذکر است که این برند فعالیت خود را از یک فروشگاه نجاری کوچک در کایسری آغاز کرده است. با وجود تنوع بسیار زیاد در محصولات این برند ما می‌توانیم به راحتی برای هر اتاق خانه خود یک انتخاب مناسب از بین محصولات این برند داشته باشیم.

این برند با وجود هزار فروشگاه در ترکیه و همچنین ۵ هزار فروشگاه در ۷۰ کشور دنیا از جمله روسیه، فرانسه و یونان، یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی مبلمان است که همواره سازگاری با محیط زیست جزئی از اهداف این برند بوده تا جایی که موفق به گرفتن مجوز مدیریت محیط زیستی ts en iso 14001 شده است و این امر بر محبوبیت این برند در بین مردم افزوده است.

 برند مبلمان ترکیه ای کاس

این برند نیز جزو معروف‌ترین “برندهای مبلمان ترکیه” است که فعالیت خود را در شهر بورسا از سال ۱۹۸۳ شروع کرده است. شاید برای ما سوال باشد که چرا این برند جزو معروف‌ترین برندهای ترکیه است، دلیل این معروفیت چیزی نیست جز خلاقیت و استفاده از مواد عالی در تولید محصولات این برند. لوکس بودن و کیفیت محصولات این برند به قدری چشم نواز است که هر بیننده‌ای را محصور می‌کند.

انواع مبلمان ترک برند مبلمان ترکیه لازونی

این برند که توسط تاجر معروف آقای حسن بی در ترکیه تأسیس شده است، یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای مبلمان ترکیه می‌باشد. این برند بر روی خطوط و فضاهای منحنی کارهای خود تأکید بسیار دارد و ظرافت و دقت بسیاری را برای کارهای خود اعمال می‌کند، از جمله مواردی که باعث می‌شود محصولات این برند محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم داشته باشد، ظرافت و تنوع رنگی این محصولات است.

برند مبلمان ترکیه ای لاکچری لاین

 این برند فعالیت خود را از سال ۲۰۰۴ در شهر استانبول ترکیه شروع کرده و تا امروز چنان پیشرفتی داشته که یکی از بهترین برندهای جهان محسوب می‌شود. محصولات این برند شامل موارد لوکس، راحتی و تجملاتی می‌باشد.

برند مبلمان ترکیه ای ماکیتلر

انواع مبلمان ترک آخرین برند از معروف‌ترین و بهترین برندهای مبلمان ترکیه، برند مبلمان ترکیه‌ای ماکیتلر است. این برند ترک با استفاده از مدل‌های بومی و عناصر داخلی توانسته است، جایگاه والایی در صنعت مبل به دست آورد تا جایی که خواهان زیادی در بازارهای ترکیه و بازارهای بین المللی دارد. این برند بیش از ۳۰ سال است که به فعالیت خود در این صنعت ادامه می‌دهد و توانسته است محصولات خود را به اروپا، آمریکای شمالی، جمهوری‌های ترک، خاورمیانه و به ویژه کشورهای خلیج فارس صادر کند.

 مبلمان برند یاووزلار ترکیه

مبلمان یاووزلار ترکیه به ظرافت، طراحی به سبک نئوکلاسیک، داشتن نشیمن راحت و همینطور بهره گیری از پارچه های نفیس با دیزاین خاص با رنگ های متفاوت بین رنگ چوب و پارچه معروف است. برند مبلمان ترکیه ای یاووزلار در شهر بورسا ترکیه قرار دارد.

برند مبلمان علی گولر ترکیه

مبلمان علی گولر ترکیه تا سال های پیش یکی از صادرکنندگان اصلی مبلمان ترک به ایران بود.

پس از قانون ممنوعیت واردات مبلمان از سایر کشورها به ایران، ورود محصولات مبل علی گولر به ایران متوقف شد.

محصولات مبل علی گولر ترکیبی است از چوب و پلیمر درجه یک که مناسب آب و هوای مرطوب نیز هست.

محصولات علی گولر توسط ماشین CNC تولید می شود و در نهایت با مغار زنی بهینه می شود، به همین خاطر مبلمان علی گولر یک مبلمان دست ساز نیست!

مدل مبل جدید انواع مبلمان ترک را از کجا بخریم؟

حتما برای شما هم پیش آمده است زمانی که دنبال خرید مبلمان با کیفیت بوده‌اید خرید مبل ترک به شما پیشنهاد شده باشد.  انتخاب مبل ترک به معنای خرید یک دست مبلمان شیک، به روز و با کیفیت است که می‌تواند شما را سال‌های سال از تعویض مبلمان بی‌نیاز کند. مبلمان ساخت کشور ترکیه به قدری شهرت جهانی دارند که صادرات آن به کشورهای بزرگی چون انگلیس، فرانسه و حتی امریکا انجام می‌گیرد. از آنجایی که ترکیه در همسایگی کشورمان قرار دارد و روابط تجاری گسترده‌ای میان دو کشور حاکم است برندهای مشهور ترک در ایران دارای نمایندگی هستند و مبل ترکیه‌ای در بازار ایران مشتریان بسیاری دارد.

چگونه انواع مبلمان ترک ترکیه ای بخریم

بازار فروش خوب مبل‌های ترکیه‌ای و همچنین نزدیکی  کشور ترکیه و قرارگیری آن در همسایگی ایران باعث شده است که نمایندگی‌های مجاز بسیاری از برندهای مشهور مبلمان ترکیه‌ای در ایران حضور داشته باشند، ضمن این که می‌توان به صورت آنلاین مبلمان ترکیه‌ای برند مورد نظر خود را مستقیما از فروشگاه‌های برند مبل در ترکیه خریداری کنید و در ایران تحویل بگیرید. اکثر این برندها دارای فروشگاه‌هایی با فروش آنلاین و ارسال به سراسر دنیا هستند.

در صورتی که به راه‌های وارد کردن قانونی مبلمان تسلط کافی داشته باشید می‌توانید مبلمان مورد نظر خود را مستقیما از ترکیه خریداری کرده و خودتان به ایران وارد کنید. توجه داشته باشید که در بازار مبلمان کشور نیز مبل‌های بسیار با کیفیت داخلی را با برچسب مبل ترکیه‌ای به خریداران ایرانی می‌فروشند، بنابراین اگر می‌خواهید که حتما مبلمان وارداتی استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم که یا از نمایندگی‌های مجاز با ضمانت‌های معتبر خرید کنید و یا خرید مبل ترک به صورت آنلاین از نمایندگی‌های داخل کشور ترکیه را انتخاب کنید.

چه فاکتورهایی باعث محبوبیت مبل ترکیه‌ای در ایران شده است

حتما می‌دانید که بازار مبل‌های برند ترکیه‌ای در ایران بسیار داغ است، اغلب خریداران ایرانی که به دنبال کیفیت، طراحی شیک و زیبا و مدل های متنوع هستند در صورتی که بودجه و توانایی مالی داشته باشند مبلمان ترکیه‌ای را انتخاب می‌کنند. بنابراین تجارت مبلمان ترک در ایران یک تجارت با سود مالی بسیار برای وارد کننده یا نماینده مجاز خواهد بود.

از طرفی نزدیکی ترکیه به ایران باعث می‌شود که حمل و نقل مبلمان وارداتی با توجه به مسافت کم به صرفه باشد و روی قیمت نهایی مبلمان تاثیر کمی بگذارد، به همین دلیل انواع مدل مبل جدید ترک با توجه به کیفیت و اصالتی که دارد در ایران با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد، همین امر باعث می‌شود که خریدار ایرانی در جایگاه انتخاب مبل وارداتی ترکیه‌ای و مبل با کیفیت ایرانی، برند خارجی را انتخاب کند.

خرید مبل ترک یا ایرانی؟انواع مبلمان ترک

مسلما پیشنهاد ما به عنوان یک تولید کننده خرید مبلمان با کیفیت داخلی است، در حال حاضر برندهای مشهوری در کشور فعالیت می‌کنند که مبلمان بسیار با کیفیت مدل مبل جدید ترک و حتی از نظر طراحی و تنوع رنگ و مدل بسیار نزدیک به برندهای مشهور ترکیه‌ای تولید می‌کنند. بنابراین می‌توان با انتخاب مبلمان با کیفیت داخلی به رونق بخش تولید مبلمان نیز کمک کرد، اما بسیاری از خریداران هستند که با صرف بودجه مناسب ترجیح می‌دهند از برندهای خارجی و مطرح استفاده کنند، مسلماً برای این دسته از مشتریان برندهای ترک با توجه به کیفیت و تنوع طرح و مدل، همچنین ارزان بودن در مقایسه با سایر برندهای وارداتی خرید مبل ترک یک انتخاب مقرون به صرفه خواهد بود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید