دسته‌بندی نشده

دستگاهجوراب بافی و انواع آن

دستگاه جوراب بافی

آشنایی کامل با دستگاه جوراب‌بافی کامپیوتری

وقتی دستگاه جوراب بافی کامپیوتری می‌خرید سعی کنید جوراب با کیفیت و زیبا تولید کنید، در این حالت مطمئن باشید در فروش جوراب مشکلی نخواهید داشت هر کسی در این صنعت شکست خورده است جوراب زیبا و با کیفیت تولید نکرده است.

دستگاه کامپیوتری فول اتوماتیک

نمی‌دانم چرا بعضی‌ها به دستگاه کامپیوتری می‌گویند فول اتومات ، دوستان این دستگاه کامپیوتریه، و بوسیله کامپیوتر دستورها صادر می‌شود تا بافت جوراب کامل شود.

این دستگاه فوق العاده هنرمند است و هر جورابی را در بازار می‌بینید می‌توانید با آن تولید نمایید. اگر نخ خوب به دستگاه بدهید، جوراب درجه یک تحویل می‌گیرید و اگر نخ آشغال به آن تغذیه نمایید جوراب آشغال حراجی مانند این‌هایی که در مترو سه جفت ۱۰ هزار تومان می‌فروشند تولید خواهید کرد.

 قیمت دستگاه جوراب بافی کامپیوتری خانگی و صنعتی

دستگاه صنعتی با خانگی هیچ تقاوتی بایکدیگر ندارند و بیخودی دنبالدستگاه خانگی نباشید. دستگاه های موجود در ایران همگی چینی هستند. و همانطور که اطلاع دارید چین محصول آشغال و درجه یک دارد ، محصول ضعیف آن ۱۴۰ میلیون تومان و محصول درجه یک آن مثل برند های ZB زد بی  ۱۶۵میلیون تومان است.

احتمالا برای شما هم مثل همه افراد مهم‌ترین سوال قیمت ماشین‌الات باشد، دوست من دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت چند نوع هستند که بهترین آنها مانند ZB حدود ۱۶۵ میلیون تومان است. دستگاه های متوسط و رو به خوب ده  میلیون ارزونترند و دستگاه های کم کیفیت هشت تا ۲۰ میلیون تومان ارزون تر از دستگاه های با کیفیت می‌باشند.از برند با کیفیت چینی میتوان به دستگاه ZB  اشاره نمود. 

قیمت دستگاه جوراب بافی کامپیوتری دست دوم

دستگاه جوراب‌بافی کامپیوتری  دست دوم مانند اتومبیل است، فرض کنید شما می‌خواهید یک پراید بخرید، صفر آن ساخت سال ۹۹ ، ۷۰ میلیون قیمت دارد، سال ۹۷ آن ۶۲ میلیون، سال ۸۶ آن ۴۰ میلیون و سال ۸۴ تصادفی آن حدود ۳۰ میلیون تومان است. در نتیجه دستگاه جوراب‌بافی دست دوم هم به تمیزی دستگاه، سال ساخت آن برند دستگاه ربط دارد.

قیمت دستگاه جوراب بافی کامپیوتری تک فاز

همه ماشین‌های جوراب بافی کامپیوتری سه فاز هستند و با هزینه  تقریبا ۵۰۰ هزار تومانی آن را می‌توان تک فاز کنید و هیچ مشکلی هم برای دستگاه شما پیش نخواهد آمد. احتمالا خواهید گفت کارخانه سازنده مرض داشته که سه فاز ساخته؟ همانطور که اطلاع دارید جوراب بافی یک کار صنعتی است و در کشور های خارجی در کارخانه‌ها، جوراب تولید می‌کنند و مثل ایران نیست که در خانه جوراب تولید نمایند، برق کارخانجات سه فاز هستند. با تک فاز کردن دستگاه کمی خورده فن مکش آن ضعیف می‌شود ولی بر روی کیفیت جوراب بافته شده و طول عمر دستگاه تاثیری ندارد. اگر شما هم میخواید دستگاه تان را تک فاز کنیدتا بتوانید در خانه تولید خود را شروع کنید با ما تماس بگیرید. 

 قیمت دستگاه جوراب بافی ایتالیایی – لوناتی

در ابتدای کار که دستگاه های جوراب بافی کامپیوتری وارد ایران شد همگی ساخت کشور ایتالیا بودند.  بعد با رکودی که گریبان کشور را گرفت تولید کننده‌ها مجبور به استفاده از دستگاه های کره ای شدند و پس از آن با رکود دوباره در کشور  دستگاه های چینی جایگزین ایتالیایی شدند.  در نظر داشته باشید که چین هم دستگاه خوب و بد ، درجه یک و دو دارد. دستگاه جوراب بافی ایتالیایی خدود یک میلیارد و ششصد میلیون تومان قیمت دارد و ساخت کارخانه لوناتی ایتالیا هستند.

از لحاظ بافت دستگاه های کامپیوتری چه مزیتی نسبت به دستگاه جوراب بافی مکانیکی دارد؟

دستگاه کامپیوتری در بافت طرح و مدل محدودیت ندارد هم تولیدش بالاتره هم راحت تره و هم جورابو خودش پسدوز میکنه و نخهای اضافه رو خودش اره میکنه سود شما بستگی به میزان سرمایتان دارد و البته جنسی که قراره تولید کنید . جوراب دستگاه کامپیوتری حداقل ۱۵ هزار تومان در هر جین گرانتر از جوراب بافته شده با دستگاه مکانیکی است و البته کارکردن با دستگاه جوراب بافی کامپیوتری به نسبت دستگاه های مکانیکی فوق العاده ساده تر است.

جزئیات بیشتر از ماشین های کامپیوتری

با دستگاه های جوراب بافی کامپیوتری قادر هستید با زدن یک دکمه هر مدل جورابی را برای مثال از ساق بلندورزشی (فوتبال) گرفته تا ساق کوتاه ، مچی در طرح های دخترانه ، بچگانه ، مردانه ،نوزادی در انواع رنگ تولید نمایید.

همچنین با زدن یک دکمه می توانید طرح و مدل جوراب‌تان را تغییر دهید مثلا در یک روز ۱۰ جین جوراب مردانه با طرح لوزی و ۱۱ جین جوراب ساق کوتاه با طرح گل گلی تولید نمایید و رنگ این جوراب ها کاملا وابسته به رنگ نخی است که استفاده می‌کنید و اصلا به برند دستگاه ربطی ندارد. این نکته را هم در نظر بگیرید که داشتن یک دستگاه بدلیل حجم پایین تولید توجیح اقتصادی ندارد و مجبور خواهید بود سود تولید را به عنوان هزینه های جاری خرج کنید . میزان ساعت کارکرد دستگاه هیچ تاثیری در خرابی دستگاه یا نامیزان شدنش ندارد و کسب تجربه با کارکردن در یک تولیدی بدست می آید. .

نکته بسیار مهم قبل از خرید 

هنگام خرید حتما دقت کنید که دستگاه شما از لحاظ توپ نقشه ها و بردها ضعیف نباشد و بعد دو سه سال هزینه تعمیر و نگهداری آن بالا نرود. همچنین دستگاهی بخرید که اگر احیانا چند ماه بعد قصد فروشش را داشتید افت قیمت شدیدی پیدا نکند. دلیل افت قیمت هم کاملا به برد و ابزار های دستگاه جوراب بافی بستگی دارد و بعضی از این ابزار ها بعد از حدود یک سال ایراد پیدا می‌کنند. در نتیجه دوست من سعی کن دنبال ماشین ارزون قیمت نری.

مزیت کامپیوتری

۱- خدمات پس از فروش در حد مطلوب

۲- توانایی تولید انواع جوراب در انواع مدل

۳- ضایعات بسیار پایین آن

۴-  وجود قطعات یدکی فراوان در بازار ایران

۵- سرعت تولید نسبتا بالا نسبت به دستگاه های مکانیکی

۶- حاشیه سود بالای محصولات تولید شده

۷- دستگاه کاملا اصولی ساخته شده است و به راحتی قابل تعمیر می‌باشد.

جهت تبلیغات رایگان به این وب سایت مراجعه کنید

سرعت تولید دستگاه کامپیوتری

سرعت میانگین تمام دستگاه‌های جوراب‌بافی کامپیوتری چینی هر ۲۴ ساعت ۲۴۰ جفت است.

اگر شما جوراب مردانه ساق بلند تولید کنید چند جفت سرعت کمتر می‌شود و اگر فقط جوراب ساق کوتاه تولید کنید سرعت افزایش خواهد یافت اما شما در حساب کتاب حتما ۲۴۰ جفت در نظر بگیرید تا دچار اشتباه در محاسبات نشوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید