گوشی موبایل

آشنایی با قاب های فانتزی گوشی

قاب فانتزی موبایل

انواع قاب فانتزی موبایل

هنگام خرید قاب فانتزی موبایل، ابتدا باید میزان محافظتی را که قرار است به آن نیاز داشته باشید در نظر بگیرید. همه قاب‌های گوشی حدی از محافظت را به شما ارائه می‌دهند، از خراش‌ها و بریدگی‌های کوچک گرفته تا ضربه‌ها و افتادن؛ بنابراین مهم است که در مورد سبک زندگی خود و میزان احتمال وقوع این حوادث فکر کنید. با این حال، قاب‌های گوشی فقط محافظ نیستند و شما می‌خواهید چیزی را انتخاب کنید که شخصیت شما را منعکس کند و گوشی شما را شگفت‌انگیز کند!

قاب گوشی Hard

یک قاب گوشی سخت یا Hard معمولا پشت گوشی و چهار گوشه آن را می پوشاند و حجم زیادی به فرم تلفن اضافه نمی کنند. قاب‌های تلفن سخت معمولاً در رنگ‌های شفاف یا چندو اغلب به رنگ‌های مات و براق عرضه می‌شوند. این نوع قاب در پشت و کناره های گوشی از ضربه، افتادگی و خط و خش محافظت می کند. در هر صورت استفاده از قاب های سخت گوشی معایبی دارد. از آنجایی که آنها سخت هستند، در صورت افتادن می توانند ترک بخورند.

قاب فانتزی موبایل قاب گوشی ژله ای

جنس TPU که مخفف پلی اورتان ترموپلاستیک است، ماده ای بر پایه پلاستیک است و دارای خواصی مانند کشسانی، شفافیت و مقاومت قوی در برابر روغن ها و مایعات است. قاب‌های گوشی ژله ای معمولاً باریک و سبک هستند، رنگ‌های مختلفی دارند و روکشی مات یا براق دارند. این قاب ها به خوبی می توانند ضربه ها و خراش ها را تحمل کنند و به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارند بسیار بادوام هستند و ترک نمی خورند و نمی شکنند. قاب های ژله ای از پشت و کناره های دستگاه محافظت می کنند.

قاب گوشی سیلیکونی

قاب های تلفن سیلیکونی مدرن معمولا از ‘سیلیکون مایع’ ساخته می شوند که بسیار مقاوم است و از نظر خاصیت ارتجاعی شبیه به قاب گوشی ژله ای است. به طور معمول، این قاب ها مات هستند، در لمس سبک هستند و می توانند در برابر اثر انگشت و گرد و غبار مقاومت کنند. همچنین قاب های سیلیکونی پشت و کناره‌های گوشی را می‌پوشانند و مانند قاب‌های ژله‌ای از آن‌ها محافظت می‌کنند. این نوع قاب ها به دلیل احساس و زیبایی که ارائه می دهند بسیار محبوب هستند.

قاب های ضد ضربه یا Tough

معمولاً، این قاب ها سخت‌تر از قاب های Hard هستند. بسیاری از افراد که در صنعت ساخت و ساز یا صنایعی که در فضای باز کار می کنند، قاب های تلفن قوی تر را دوست دارند. این قاب ها معمولاً کمی سنگین تر و حجیم تر از قاب های گوشی hard و ژله ای هستند.

مزایای قاب فانتزی موبایل

قاب های فانتزی از انواع پر طرفدار قاب گوشی ها هستند و محبوبیت زیادی در بین مردم دارند. در این قسمت به برخی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای قاب فانتزی گوشی اشاره می کنیم:

طراحی زیبا و رنگی

رنگ ها در این نوع قاب ها دارای انرژی هستند و می توانند این انرژی را به انسان منتقل کنند. استفاده از رنگ های روحیه بخش و تصاویر و طرح های جذاب در قاب های فانتزی، یک احساس خوب را به افراد انتقال می دهد. طرح های قاب گوشی فانتزی شما را به دوران کودکی می برند و خاطرات خوشی را برایتان زنده می کنند.

عدم لغزش قاب فانتزی موبایل

چاپ طرح های برجسته بر روی قاب گوشی مدل فانتزی باعث ایجاد اصطکاک بالا بین دست و قاب می شود، بنابراین گوشی از دست نمی نلغزد و سر نمی نخورد.

دسترسی آسان

در قاب گوشی فانتزی دکمه های افزایش یا کاهش صدا، قفل صفحه نمایشگر و محل قرارگیری پورت های شارژر و هندزفری به خوبی برش خورده و و دسترسی به آنها بسیار آسان است.

معایب قاب گوشی فانتزی

مانند هر قاب دیگری، قاب های فانتزی نیز معایبی دارند. از جمله معایب قاب های فانتزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم محافظت کافی گوشی در مقابل ضربه
  • انتقال حرارت به گوشی
  • جذب آلودگی و الکتریسیته ساکن بالا
  • شل شدگی
  • قاب فانتزی موبایل

در هنگام خرید قاب گوشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در این بخش از مقاله یک راهنمای سریع و ساده در مورد آنچه که باید قبل از خرید قاب گوشی در نظر بگیرید آورده ایم.

قاب فانتزی موبایل حفاظت

یکی از مهم ترین دلایلی که شما قاب گوشی را خریداری می کنید، برای محافظت از تلفن در برابر ضربه و آسیب های احتمالی است، اما نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به چه سطحی از محافظت نیاز دارید؟ آیا به محافظت اضافی در جلو گوشی نیاز دارید؟ یا فقط محافظ برای پشت گوشی؟

محافظت از صفحه نمایش

آیا می خواهید از صفحه نمایش در برابر خط و خش و اثر انگشت محافظت کنید؟ برخی از قاب های گوشی از صفحه نمایش محافظت می کنند در حالی که برخی دیگر از آن محافظت نمی کنند. برخی از قاب‌های گوشی لبه‌ای دارند که از لبه‌های تلفن بالا می‌رود.

قاب فانتزی موبایل رنگ ها

چه نوع رنگی نیاز دارید؟ آیا به رنگ پنتون، پاستل یا نئون نیاز دارید؟ آیا به رنگ های سفارشی مانند آمبره و آبرنگ نیاز دارید یا با رنگ های متداول موجود در بازار راضی هستید؟ شاید بخواهید رنگ برند شرکت خود را برای کیس سفارشی خود نیز ادغام کنید.

سفارشی سازی و شخصی سازی

در درجه اول لازم است قاب گوشی مدل گوشی خود را تهیه کنید، سپس ببینید که آیا می خواهید یک تصویر یا یک لوگوی شرکت روی کیف شما چاپ شود؟ آیا به آرم برجسته نیاز دارید و آیا می خواهید در اسرع وقت کیف های خود را داشته باشید؟

انواع قاب های گوشی فانتزی

قاب های فانتزی به دلیل محبوبیت زیاد در بین کاربران، در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. در این قسمت به معرفی دو دسته بندی محبوب و پر طرفدار قاب های فانتزی، یعنی انواع قاب فانتزی گوشی دخترانه و پسرانه می پردازیم.

قاب فانتزی موبایل دخترانه

قاب های فانتزی دخترانه اغلب شامل طرح های عروسکی، انواع شخصیت های کارتونی و طرح های مرتبط با مد و فن است.

قاب با طراحی یونیکورن

قاب طرح یونیکورن یکی از قاب های با کیفیت با طراحی زیبا و خاص است. جنس این قاب از TPU ساخته شده است و در برابر ضربه مقاوم است. طراحی این قاب با رنگ بندی خاص و زیبایی که دارد بسیار مورد توجه خانم ها است. یکی از ویژگی های این قاب این است که اسب تک شاخ یا یونیکورن از بالای قاب بیرون زده است.

قاب فانتزی موبایل ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت یک شرکت تولید لباس زنانه و لوازم ارایشی و کالاهای لوکس در امریکا است. این قاب با رنگ بندی صورتی پر رنگ نزدیک به سرخابی و سفید جزو یکی از پر طرفدار ترین طراحی ها برای قاب گوشی محسوب می شود.

شخصیت‌های کارتونی

خیلی راحت می توان کودکان و حتی نوجوانان را با شخصیت ‌های کارتونی طراحی شده بر روی قاب گوشی ذوق زده کرد. شخصیت‌های کارتونی مانند پاندا، باب اسفنجی و کیتی از طرح های محبوب در قاب گوشی فانتزی دخترانه هستند.

طرح عروسکی

لطافت قاب های فانتزی مدل عروسکی حس لمس پوست خز دار و نرم حیوانات را در فرد ایجاد می کند. این قاب ها با طراحی ‌های متفاوتی مانند خرگوش، سگ و گربه در رنگ ‌های شاد و جذاب عرضه می شوند.

پسرانه

طرح های قاب گوشی پسرانه از اشکال و تم های مورد علاقه پسران و آقایان که معمولاً دارای طیف رنگی تیره تری نسبت به دختران هستند، تشکیل می شوند.

لوگوها و برندها

قاب گوشی فانتزی با این طرح‌ لوگو و برند، بهترین انتخاب برای تکمیل استایل‌ افرادی است که شیک و به روز بودن همیشه برای آنها در اولویت است.

جملات انگیزیشی

شاد باشید، لبخند بزنید و… این جملات یک حس خوب را به دیگران منتقل می‌کند. جملات انگیزشی و انرژی مثبت، که با هر بار گرفتن گوشی در دست‌، خودتان و دیگران آن را می بینید، ایده‌ اصلی طراحی این قاب‌ فانتزی گوشی است.

تیم‌های فوتبال

این قاب‌ بهترین گزینه برای طرفداران سر سخت فوتبال است. یک قاب فانتزی مدل تیم فوتبال نشان دهنده عشق و علاقه یک هوادار نسبت به تیم محبوبش‌ است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید