لوازم آرایشی

معرفی انواع کاندوم

انواع کاندوم

انواع کاندوم

انتخاب کاندوم می تواند برای برخی از افراد دشوار باشد . با وجود انواع زیاد کاندوم موجود در بازار ، چگونه بین آن ها انتخاب می کنید ؟ نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که آیا قصد دارید از کاندوم به عنوان روش پیشگیری از بارداری استفاده کنید یا اینکه صرفاً می خواهید از آن برای افزایش لذت جنسی استفاده کنید .

لازم به ذکر است که اگر برای بارداری یا محافظت از بیماری های مقاربتی به کاندوم احتیاج دارید ، حتماً برچسب کاندوم را بخوانید تا ببینید که آیا کاندوم مورد نظر برای این منظور تایید شده است یا نه . در ادامه مقاله به معرفی انواع مختلف کاندوم با جزئیات بیشتری پرداخته شده است .

کاندوم شب رنگ

کاندوم های شب رنگ ، یکی از انواع کاندوم است که برای افزایش لذت جنسی استفاده می شوند که بیشتر مارک های آن نیز برای پیشگیری از بارداری یا ابتلا به بیماری های مقاربتی تایید شده اند . برای استفاده از این کاندوم ، لازم است قبل از قرار دادن آن بر روی آلت تناسلی ، آن را به مدت 30 ثانیه در معرض نور بگذارید تا شروع به درخشش کند .

کاندوم های شب رنگ معمولاً غیر سمی بوده و در سه لایه ساخته می شوند . لایه داخلی و خارجی از لاتکس معمولی تشکیل شده است در حالی که لایه سوم حاوی یک رنگدانه ایمن است که شروع به درخشش کرده و بین دو لایه لاتکس پلمپ می شود . استفاده از این کاندوم می تواند برای برخی از افراد جذاب باشد .

کاندوم گرم کننده

کاندوم های گرم کننده از لاتکس نازک تر ساخته می شوند تا به افزایش میل جنسی کمک کنند . آن ها معمولاً حاوی روان کننده های گرم کننده هستند که توسط رطوبت طبیعی بدن فعال می شوند و در حین مقاربت گرم می شوند زیرا حس های آرام و گرم باعث افزایش لذت هر دو نفر می شود .

استفاده از کاندوم های گرم کننده یک روش فوق العاده برای بهبود رابطه جنسی میان زوجین است . این کاندوم ها دارای روان کننده های گرم کننده ملایمی هستند که هنگام تماس گرم شده و علاوه بر اینکه باعث افزایش نزدیکی میان زوجین می شوند از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی نیز پیشگیری می کنند .

کاندوم خاردار

کاندوم های خاردار دارای بافت هایی هستند که برای افزایش لذت جنسی هم در زنان و هم در مردان ساخته شده اند . برخی از این کاندوم ها دارای دو بخش خاردار ، در قسمت بالا و پایه هستند که فقط تحریک خانم ها را افزایش می دهد . برخی دیگر حاوی خارهای بزرگ در خارج برای رضایت خانم ها یا در داخل آن برای تقویت لذت مردان هستند .

کاندوم های خاردار ، گاهی برای لذت متقابل به بازار عرضه می شوند و طرفداران زیادی دارد . کاندوم های خاردار دارای نقاط برجسته مخصوصاً در بیرون هستند تا هیجان و احساس را دقیقاً در جایی که می خواهید افزایش دهند . کاندوم های خاردار باعث ایجاد اصطکاک اضافی و تحریک و لذت بیشتر برای شریک زندگی دریافت کننده شده و واکنش جنسی عمیق تری از هر دو نفر برمی انگیزند .

کاندوم فضایی

کاندوم های فضایی برای افزایش لذت جنسی زنان مورد استفاده قرار می گیرند که برای پیشگیری از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی نیز موثر است . این کاندوم انواع مختلفی از جمله چرخشی ، دکمه دار ، طوقی ، شمشیری و اره ماهی دارد که موجب تحریک بیشتر واژن زن می شود .

کاندوم های فضایی نقطه جی زنان را تحریک کرده و سبب ارگاسم بهتر آن ها می شود . همچنین این کاندوم ها تنوع زیادی دارند و استفاده از آن ها می تواند از تکرار و ملال در رابطه جنسی پیشگیری کند . از سوی دیگر ، با توجه به اینکه این کاندوم ها ، حجم آلت تناسلی مردان را افزایش می دهد باعث لذت آقایان نیز می شود .

کاندوم طعم دار

بسیاری از مارک های کاندوم ادعا می کنند کاندوم آن ها دارای طعم های عالی و رایحه های معطر است که طعم آن ممکن است در روان کننده موجود بوده یا روی کاندوم پوشانده شود . این کاندوم ها ، طعم هایی نظیر نعنا ، انگور ، پرتقال ، موز ، توت فرنگی ، شکلات ، وانیل و نوشابه ای دارند .

همچنین در برخی موارد ، برای مطابقت عطر و طعم کاندوم طعم دار ، زرد برای طعم موزی و قرمز برای طعم توت فرنگی استفاده می شود . این نوع کاندوم ها برای افزایش لذت رابطه جنسی دهانی استفاده شده و بسیاری از مارک های کاندوم نیز از نظر محافظت در برابر بارداری و بیماری های مقاربتی تایید شده اند .

انواع کاندوم رنگی

کاندوم تقریباً در هر رنگی موجود است و شما حتی می توانید کاندوم های سه رنگی را پیدا کنید که دارای رنگ های ملی کشورها مانند آمریکا ، فرانسه ، اسپانیا ، روسیه و ایتالیا است . کاندوم های دو رنگ نیز موجود هستند که ممکن است در طول تعطیلات استفاده سرگرم کننده باشد مانند سیاه و نارنجی برای هالووین ، قرمز و سبز برای کریسمس و صورتی و قرمز برای ولنتاین .

بسیاری از انواع رنگی کاندوم برای جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی تأیید شده هستند اما به خاطر داشته باشید که برای احتیاط بیشتر حتماً برچسب روی کاندوم را خوانده تا از اثربخشی آن اطمینان حاصل کنید .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

کاندوم اسپرم کش

کاندوم های اسپرم کش با کشتن اسپرم و مسدود کردن دهانه رحم کار می کنند که این امر باعث می شود از رفتن اسپرم های منزوی شده در مایع منی به سمت تخمک های زن جلوگیری شود . اسپرم کش ها به شکل های دیگری از جمله ژل ، کف ، کرم و شیاف هم وجود دارند که می توان از آن ها به تنهایی یا همراه با روش های دیگر پیشگیری از بارداری استفاده کرد .

لازم به ذکر است که کاندوم های اسپرم کش ، از ابتلای فرد به بیماری های مقاربتی محافظت نکرده و وقتی نیز به تنهایی استفاده می کنند اثربخشی کمی در برابر بارداری دارند اما نحوه درست استفاده از آن نیز مهم است . همچنین این کاندوم می تواند سبب واکنش های آلرژیک در افراد شود .

انواع کاندوم تاخیری

کاندوم های تاخیری از انواع پرطرفدار کاندوم ها هستند که همانطور که از اسمش پیداشت باعث عقب افتادن ازنال مردان می شود . در این کاندوم ها مایعاتی وجود دارند که وقتی مردان آن را بر روی آلت خود قرار می دهند این مایعات باعث بی حسی نسبی آلت تناسلی مرد می شود .

البته افرادی که دچار مشکلات زودانزالی هستند ممکن است این نوع کاندوم به آن ها کمک چندانی نکند و این افراد لازم است برای درمان به پزشک متخصص مراجعه کنند . همچنین کاندوم های تاخیری در پیشگیری از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی موثرند .


کاندوم ساده

کاندوم های ساده تنها برای بالا بردن لذت زوجین و پیشگیری از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای ویژگی دیگری که باعث افزایش جذابیت رابطه جنسی شود نیستند . بسیاری از افراد کاندوم ساده را به دلیل همین سادگی و اصالت آن نسبت به انواع کاندوم های دیگر ترجیح می دهند .

کاندوم های ساده ، شفاف و دارای ضخامت کم بوده و هیچ ویژگی خاصی بر روی آن وجود ندارد . همچنین برخی از آن ها دارای روان کننده هستند و برخی از آن ها نیز طعم دارند . این کاندوم ها بیشترین کاربرد را در روابط جنسی افراد دارند .

 جمع بندی

در نهایت ، لازم است بدانید که شما انتخاب های زیادی برای تصمیم گیری در مورد انواع کاندوم دارید و در عین حال با استفاده از آن ها می توانید از سلامت خود و همسرتان محافظت کرده و همچنین از بارداری ناخواسته نیز پیشگیری کنید . فراموش نکنید که برچسب کاندوم را خوانده و قبل از استفاده از آن ، از اثربخشی کاندوم اطمینان حاصل کنید .

از سوی دیگر ، اگر می خواهید برای افزایش اطمینان نسبت به پیشگیری از بارداری اقداماتی احتیاطی انجام دهید لازم است از کاندوم به همراه روش های دیگر پیشگیری استفاده کنید که اگر می خواهید در مورد این روش ها اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید در ادامه و بر روی لینک زیر کلیک کنید .

بهترین برند کاندوم ساگامی (Sagami)

اگر به دنبال بهترین مارک کاندوم نازک هستید، ما به شما کاندوم ساگامی را پیشنهاد می‌کنیم. محصولات این برند فوق العاده ساخت کشور ژاپن بوده و در حال حاضر طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. در واقع شرکت صنایع لاستیکی ساگامی اولین تولیدکننده کاندوم در ژاپن بود که در سال 1934 تاسیس شده و همچنان سهم زیادی از فروش کاندوم را، حتی در کشورهای دیگر اروپایی و آمریکایی، به خود اختصاص داده است.

محصولات این برند علی رغم ضخامت بسیار کمی که دارند، از استحکام فوق العاده بالایی برخوردارند؛ به نحوی که گفته شده استحکام کاندوم‌های ساگامی 3 برابر بیشتر از کاندوم‌های معمولی است. این کاندوم بهترین کاندوم نازک جهان محسوب می‌شود و ضخامت آن کمتر از نصف کاندوم‌های لاتکس است. البته ناگفته نماند که این کاندوم نسبت به دیگر برندها قیمت بالایی دارد. علاوه بر نازک و مستحکم بودن، مشخصه و مزیت دیگر کاندوم‌های ساگامی این است که از جنس پلی اورتان ساخته شده و بسیار مناسب کسانی است که به لاتکس حساسیت دارند.

“ضخامت ناچیز کاندوم‌های ساگامی گرمای بدن شما را به شریک جنسی‌تان منتقل کرده و تجربه جدیدی از لذت جنسی بدون احساس وجود کاندوم برای‌تان رقم می‌زند. از این رو این کاندوم‌ها بسیار مناسب کسانی است که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند.”

انواع کاندوم کاپوت (Kapoot) از بهترین مارک های کاندوم

یکی از نام آشناترین برندهای تولیدکننده کاندوم که محصولات آن در ایران هم به فروش می‌رسد، برند کاپوت است. محصولات باکیفیت کاپوت تنوع بسیار زیادی دارند و شاید به همین دلیل در لیست بهترین مارک کاندوم قرار دارند. کمپانی کاپوت را می‌توان یکی از پیشگامان در عرصه تولید کاندوم دانست؛ چرا که بیش از 80 سال است که کاندوم‌های متنوعی را تولید و در سراسر جهان عرضه می‌کند.

کمپانی کاپوت کاندوم‌های خود را در شکل‌، رنگ، طعم و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید کرده و به این ترتیب توانسته طیف زیادی از مصرف کنندگان را به مشتریان دائم خود تبدیل کند؛ تا آنجا که امروزه کمتر زوجی هست که این برند را نشناسد و حداقل یک بار از آن استفاده نکرده باشد. خلاقیت این کمپانی در تولید کاندوم‌های مختلف از جمله کاندوم تاخیری، کاندوم نازک، کاندوم‌های ساده و خاردار نیاز تمام مصرف کنندگان را به این وسیله بهداشتی پوشش می‌دهد.

بهترین مدل کاندوم کدکس (KODEX)

به عقیده بسیاری از مصرف کنندگان بهترین مارک کاندوم در جهان، برند ناچ کدکس است که ممکن است محصولات آن را تحت عنوان برند کدکس بشناسید. کاندوم‌های کدکس در کشور چین تولید شده و از 15 سال پیش تاکنون سهم به سزایی در تامین کاندوم‌ در سراسر دنیا دارد. در حال حاضر کاندوم‎‌های کدکس با توجه به خصوصیات منحصر به فردشان و در عین حال داشتن قیمت مناسب، یکی از پرفروش‌ترین برندهای کاندوم به خصوص در ایران محسوب می‌شود.

از آن جا که کمپانی کدکس در تولید کاندوم از لاتکس صد در صد طبیعی استفاده می‌کند، بسیاری از افراد کدکس را بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت می‌دانند. کاندوم‌های کدکس کاملا از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و در آن‌ها از هیچ ماده پلاستیکی استفاده نشده؛ بنابراین هیچگونه حساسیتی برای شما و شریک جنسی‌تان ایجاد نمی‌کند. همچنین این کاندوم‌ها خاصیت ارتجاعی فوق العاده بالایی دارند و احتمال پاره شدن‌شان نزدیک به صفر است. جالب است بدانید کمپانی کدکس ادعا کرده مشتریانی که از محصولاتش استفاده می‌کنند، توانسته‌اند 5 حس مختلف را همزمان تجربه کنند.

کاندوم تروجان (Trojan)

اگر تنها کمی تجربه جستجو در وب سایت‌های انگلیسی زبان را داشته باشید، حتما نام کاندوم تروجان و دورکس را در مقاله‌های معرفی بهترین برند کاندوم می‌بینید. برند تروجان بهترین کمپانی تولیدکننده محصولات جنسی و زناشویی در ایالات متحده آمریکاست و در واقع بهترین مارک کاندوم خارجی محسوب می‌شود.

کاندوم‌های مردانه و کاندوم زنانه تروجان بیش از 100 سال است که توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. این کاندوم‌ها از مرغوب‌ترین لاتکس‌ها ساخته شده‌اند و ریسک بارداری ناخواسته و یا سرایت بیماری‌های مقاربتی را به طرز قابل توجهی کاهش می‌دهند. یکی از مزایای کاندوم‌های تروجان این است که تمام این کاندوم‌ها به صورت الکترونیکی مورد آزمایش قرار می‌گیرند و به همین دلیل اکثر مردم آمریکا این برند را در حوزه کاندوم ترجیح می‌دهند.

انواع کاندوم دورکس (Durex)

یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولید کاندوم در سراسر دنیا، کاندوم دورکس است. از آنجایی که کاندوم‌های دورکس به طور اختصاصی برای جلوگیری از مشکلات انزال زودرس طراحی شده‌اند، بسیاری از مصرف کنندگان دورکس را بهترین برند کاندوم تاخیری می‌دانند.

کاندوم‌های دورکس هم مانند کاندوم‌های تروجان مورد تست و آزمایش الکترونیکی قرار می‌گیرند و کیفیت آزمایش شده‌ای دارند. این کمپانی انگلیسی اولین کاندوم را به شکل آناتومیکی طراحی و تولید کرده و علاوه بر کاندوم، انواع روان کننده‌ها و حلقه‌ها را هم تولید می‌کند.

یکی از محبوب‌ترین کاندوم‌های این برند، کاندوم رمانتیک دورکس است که در آن از مقادیر زیادی ژل لوبریکانت استفاده شده و به حفظ رطوبت واژن کمک می‌کند. همچنین در این کاندوم روغن گرم کننده تعبیه شده و لذت چند برابری طی رابطه جنسی شما و همسرتان فراهم می‌کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید