لوازم خانگی

بهترین برندهای اتو بخار

برند های اتو بخار

برند های اتو بخار فیلیپس ( Philips )

برند های اتو بخار در سال های پایانی قرن 19 و در دهکده ای در دل هلند برندی ظهور کرد که لوازم برقی آن امروزه جزو بهترین هاست . برند فیلیپس در ابتدا کارش فقط تولید لامپ های روشنایی بود . تا سال ها برند فیلیپس جزو بهترین و بزرگترین کمپانی های تولید کننده لوازم الکتریکی در جهان بود . رفته رفته کار این برند گسترش پیدا کرد تا جایی که امروزه تمامی لوازم برقی خانگی را با بهترین کیفیت تولید میکنند . 

بهترین اتو بخار فیلیپس مدل GC2998/80

یکی از بهترین مارک های اتو بخار که میتوانید تهیه کنید اتو بخار فیلیپس است . فیلیپس در چندین مدل و با امکانات مختلفی اتو بخار تولید میکند که یکی از مدل های خوب آن مدل GC2998/80 می باشد . اتو بخار فیلیپس مدل GC2998/80 کیفیت بسیار بالایی دارد و با توجه به طراحی زیبایی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای مصارف خانگی محسوب می شوند . یکی از مزیت های این مدل اتو بخار که سبب شده است انقدر پر طرفدار باشد استفاده از کفی استیم گلاید است . موادی که در ساخت این جنس از کفی به کار برده شده است سبب شده است تا در برابر خط و خش مقاومت بالایی داشته باشد . همچنین باعث می شود که اتو به راحتی بر روی لباس حرکت کند و به لباس نچسبد .

یکی دیگر از مزیت های اتو بخار فیلیپس مدل GC2998/80 قابلیت بخار دهی لباس ها به صورت عمودی است که بسیار مناسب لباس های مجلسی و کار شده است . 

اتو بخار پارس خزر ( Pars khazar )

حدود 50 سال پیش یعنی در سال 1347 کمپانی توشیبا ژاپن در شهر گیلان با نام پارس توشیبا شروع به فعالیت کرد . چندین سال بعد یعنی در سال 1361 این کمپانی به پارس خزر تغییر نام داد که در حال حاضر برند پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی در ایران فعالیت میکند .

برند های اتو بخار پارس خزر مدل SL-602

بهترین مارک اتو بخار ایرانی را اگر بخواهیم به شما معرفی کنیم قطعا به جز پارس خزر نمیتوان معرفی کرد . اتو بخار پارس خزر مدل SL-602 یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار این برند است . کف این اتو از جنس الماسه ساخته شده که سبب می شود به سرعت به دمای مورد نظر شما برسد . این اتو مجهز به سیستم ضد رسوب است که بسیار ویژگی خوبی می باشد و همچنین امکان بخار عمودی نیز در آن تعبیه شده است که برای لباس های مجلسی و کار شده بسیار مناسب است .

یکی از ویژگی های خوب اتو بخار پارس خزر مدل SL-602 کابل بلند 2/5 متری آن است که کار اتو کشی شما را راحت تر می کند . همچنین رنگبندی زیبای این اتو بخار باعث شده است تا بتوانید رنگ آن را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید .

اتو بخار تفال ( Tefal )

برند تفال که یک برند فرانسوی می باشد برای خیلی از ما شناخته شده است . این برند تولید کننده بسیاری از لوازم برقی و غیر برقی لوازم خانگی می باشد که اسمش حداقل یک بار به گوش همه ی ما خورده است . جالب است بدانید که حدود 70 سال پیش مارک گروگوایر در حال تماشای تلویزیون بود که متوجه آشپزی همسر خود شد . او دید که همسرش در حال تلاش برای کندن تخم مرغ چسبیده به کف ماهیتابه است . او به فکر فرو رفت که چرا نتوان ظروفی ساخت که علاوه بر استفاده از روغن کم از چسبیدن مواد غذایی هم جلوگیری کند . پس از ماه ها تلاش اون اولین محصول خود را تولید کرد . ماهیتابه ای که از تفلون و آلومینیوم ساخته شده بود و پس از آن برند تفال متولد شد .

بهترین اتو بخار تفال مدل FV3955

اتو بخار تفال مدل FV3955 یکی از مدل های خوب اتو بخار های این برند است که از کفی سرامیکی برای راحتی بیشتر هنگام اتو کشی استفاده شده است . یکی از مزیت های این اتو سیستم قطع خودکار آن است . این اتو اگر 30 ثانیه به صورت افقی و 8 دقیقه به صورت عمودی و ایستاده قرار بگیرد عملکردش متوقف می شود . همچنین اینکه اتو بخار تفال مدل FV3955 با توجه به نوع پارچه بخاردهی خودکار دارد و یک مخزن برای جمع آوری رسوب دارد که به راحتی جدا و تمیز می شود .

برند های اتو بخار اتو بخار بوش (Bosch )

برند بوش بیش از یک قرن پیش یعنی در سال 1886 توسط جوانی به نام رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان ظهور کرد . برند بوش در کشور آلمان جزو بهترین های صنعت این کشور است و در جهان نیز یکی از برند های معروف تولید کننده لوازم برقی خانگی است . در سال های قبل و در ابتدای فعالیت برند بوش فعالیتش در حوزه طراحی و ساخت مکانیک و الکترونیک بود و به تعمیر لوازم برقی و ماشین آلات چاپ نیز میپرداخت . تقریبا از سال 1900 بود که بوش وارد عرصه تولید شمع جرقه ای اتومبیل شد و از سال 1933 نیز با تولید لوازم خانگی برقی در عرصه لوازم برقی خانگی نیز ورود کرد . امروزه برند بوش هم در عرصه تولید لوازم یدکی خودرو و هم لوازم خانگی یکی از بهترین هم در سطح جهان است .

بهترین اتو بخار بوش مدل TDA703121A

یکی از بهترین مارک های اتو بخار ، اتو بخار های بوش است که در مدل های مختلف و امکانات متفاوت در بازار موجودند . یکی از مدل های خوب و پر طرفدار اتو بخار های این برند اتو بخار بوش مدل TDA703121A است . توان بالای این اتو بخار و همچنین قدرت بخار بالایی که دارد باعث می شود تا هر چین و چروکی را به راحتی باز کند . جنس کفی این اتو از سرامیک است و وجود تعدادی خطوط مخصوص بر کفی این اتو باعث شده است که حرکت نرم و روانی بر روی پارچه داشته باشد و کار را برای شما راحت می کند . وجود منافذ متعدد خروج بخار از کفی این اتو باعث می شود که بخار به خوبی و به طور یکنواخت بر سطح پارچه پخش شود و باز شدن چروک ها به طور یکنواخت انجام شود .

اتو بخار بایترون ( Bitron )

کمپانی آمریکایی بایترون یک کمپانی موفق در زمینه تولید لوازم برقی خانگی است که محصولاتش را به سراسر جهان نیز صادر می کند . در سال 1995 سه برادر تصمیم به راه اندازی برند شخصی خود در زمینه لوازم خانگی گرفتند . پس از شروع فعالیت آن ها طولی نکشید که که این کمپانی وارد صنعت الکترونیک شد و محصولات بسیار با کیفیتی را مطابق با علم روز و با بهره گیری از تکنولوژی های جدید تولید و روانه بازار کردند . یکی از اهداف اصلی کمپانی بایترون تولید محصولاتی است که انرژی ، آب ، سوخت و … را ذخیره و دوست دار محیط زیست باشند که تا حدودی هم در این زمینه موفق عمل کرده اند .

برند های اتو بخار بهترین اتو بخار بایترون مدل BSI_100

اگر به دنبال یک اتوی پرسی در میان بهترین برند های اتو بخار میگردید بهترین پیشنهاد به شما اتو بخار بایترون مدل BSI_100 است . این اتو علاوه بر طراحی شیک و منحصر به فرد خود پنل کنترلی ساده ای دارد و کار کردن با آن اصلا سخت نیست . درجه ای برای تعیین کردن دمای اتو با توجه به نوع و ضخامت پارچه تعبیه شده است و همچنین قفل هایی برای ایمنی بیشتر دستگاه در هنگام استفاده بر روی آن قرار داده شده است . مزیت بعدی اتو بخار بایترون مدل BSI_100 قابلیت تنظیم شدت بخار و همچنین امکان قطع و وصل کردن سیستم بخار است . از این اتو می توان علاوه بر البسه به راحتی انواع پرده و ملحفه را نیز اتو کرد و دیگر نیازی به مراجعه به اتوشویی نخواهید داشت .

اتو بخار پاناسونیک ( Panasonic )

برند پاناسونیک یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برند ها در حوزه لوازم الکترونیک و دیجیتال است . برند پاناسونیک بیش از 100 سال است که در این حوزه محصولات خود را به سر تا سر جهان صادر می کند . بر خلاف سایر برند هایی که دچار کاهش نرخ فروش و کاهش کیفیت در ایران شدند اما برند پاناسونیک توانست کماکان کیفیت خود را حفظ کرده تا جایی که امروزه برخی از لوازم کاخ سفید نیز از برند پاناسونیک است . برند پاناسونیک در سال 1918 که در آن زمان به نام ماتسوشیتا معروف بود فعالیت خود را در ژاپن آغاز کرد .

بهترین اتو بخار پاناسونیک مدل NI_JW670

شکل جدید و بسیار خاص اتو بخار پاناسونیک مدل NI_JW670 باعث اتو کشی راحت و لذت بخش برای شما می شود . کفی این اتو بخار از جنس سرامیک بوده که حرارت را به خوبی منتقل کرده و سبب اتو شدن یکدست و راحت لباس های شما می شود . از مزیت های این اتو علاوه بر شکل ظاهری آن وجود اسپری آب بر روی اتو است که هر زمان خواستید میتوانید بر روی لباستان آب اسپری کنید . اتو بخار پاناسونیک مدل NI_JW670 به سیستم شست و شوی سوراخ های بخار دهی مجهز بوده که سبب می شود از گرفتگی سوراخ های بخار جلوگیری شود و همیشه فرایند بخاردهی آن به درستی انجام شود . همچنین سیستم بخاردهی عمودی اتو بخار پاناسونیک مدل NI_JW670 نیز به خوبی عمل می کند .

برند های اتو بخار اتو بخار براون ( Braun )

شرکت براون در سال 1921 در شهر فرانکفورت کشور آلمان توسط مکس براون راه اندازی شد . بعد از آن در سال 1967 توسط شرکت ژیلت خریداری شد . در حال حاظر هم یکی از زیر مجموعه های پروکتر اند گمبل محسوب می‌شود . برند براون در ابتدا فقط لوازم برقی آرایشی و بهداشتی مانند سشوار ، ریش تراش ، اپیلاتور ها و … را تولید میکرد اما پس از مدتی در حوزه تولید لوازم خانگی برقی نیز ورود کرد .

بهترین اتو بخار براون مدل SL510

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین مارک های اتو بخار را برایتان بررسی کنیم بدون شک اتو بخار های براون را بررسی خواهیم کرد . وقتی صحبت از اتو بخار براون مدل SL510 خیالتان راحت باشد زیرا این شرکت آلمانی تمامی لوازم خود را استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا تولید و روانه بازار می کند . در برابر اتو بخار براون مدل SL510 با یک اتو بخار بی عیب و نقص رو به رو هستیم . جنس کفی این اتو از فولاد ضد زنگ با روکش الوکسال می باشد که چند برابر مقاوم تر از استیل و سرامیک است و عملکرد بی نظیری در اتو کشی دارد . بر روی این اتو امکان بخار دهی عمودی قرار داده شده است که کار شما را در برابر لباس های مجلسه و کار شده راحت تر خواهد کرد .

 اتو بخار دلونگی ( Delonghi )

دلونگی یک کمپانی تولید کننده لوازم خانگی در ایتالیاست . در ابتدا این برند در حوزه تولید انواع گرم کننده ها و هوا ساز های قابل حمل بود که بعد ها با گسترش حوزه کاری خوب به تولید لوازم خانگی نیز پرداخت . حدود 16 سال پیش کمپانی دلونگی توانست تا برند کنوود را نیز از آن خود کند . اکنون این شرکت بیش از 13 بخش تولیدی و بیش از 30 شرکت توزیع کننده در سر تا سر جهان دارد . تا جایی که می توان گفت یکی از بهترین مارک های اتو بخار امروزه برند دلونگی است .

بهترین اتو بخار دلونگی مدل FXG24

به جرعت می توان گفت اگر شما اتو بخار دلونگی مدل FXG24 را خریداری کنید یک اتو بخار با کیفیت و با طول عمر بالا در اختیار خواهید داشت . پوشش کفی خاص این اتو که دو گانه بوده و از جنس تورمالین است سبب راحت تر اتو شدن آن و حرکت آسان این اتو بخار بر روی پارچه می شود . در طول اتو کشی می توانید از اسپری آب که بر روی آن تعبیه شده است استفاده کنید . طول کابل اتو بخار دلونگی مدل FXG24 سه متری است که عمل اتو کشی را برای شما آسان می کند زیرا میدان عمل وسیع تری برای اتو کشی دارید .

قیمت برند های اتو بخار

قیمت اتو بخار در بازار از 300 هزار تومان شروع می شود و تا حدود 5 ملیون تومان نیز بر اساس ویژگی ها و امکاناتش تغیر می کند . چیزی که شما باید به آن دقت کنید این است که قطعا پایین ترین مدل اتو بخار چیزی نیست که بتوانید چندین سال و با خیال راحت از آن استفاده کنید و یا مطمعن باشید که لباس شما را برق نمی اندازد یا به خوبی اتو می کند . اما حتما هم نیازی نیست که گران ترین مدل های آن را خریداری کنید . بهترین مارک اتو بخار قطعا گران ترین مدل آن نیست .

اتو های خوب و کاربردی با برند های متفاوت در بازار زیادند . شما باید در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید بعد با توجه به ویزگی هایی که از یک اتو خوب انتظار دارید یک مدل و برند را انتخاب کنید .

بهترین مارک اتو بخار دستی سفری برند های اتو بخار

برایتان پیش آمده است که به سفربرئید و زمانی که لباس هایتان را از چمدان خارج کردید ببینید که به شدت چروک شده اند ؟ در شهری که به آن آشنایی هم ندارید و در آن جا غریبه اید پیدا کردن اتوشویی هم برای اتو کردن لباستان مشکل است . راه حل این مشکل را سال ها پیش تولید کنندگان لوازم برقی خانگی پیدا کرده اند . اتو بخار های دستی سفری از انواع اتو بخار ها هستند که برخی از آن ها به اندازه کف یک دست کوچکند و برخی از آن ها تاشو اند و برخی دیگر قطعاتشان از یک دیگر جدا شده و دوباره سر هم می شوند .

اتو بخار های مسافرتی نه تنها برای سفر های شما مناسب است بلکه بهترین گزینه برای افرادی است که به تازگی در شهری دیگر دانشگاه قبول شده اند . از بهترین مارک های اتو بخار مسافرتی می توان به اتو بخار مسافرتی هاردستون ، بلانزو ، رزنبرگ و … اشاره کرد .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید