دزدگیر

گیت فروشگاهی پخش دزد گیر در قائمشهر

پخش دزد گیر در قائمشهر

پخش دزد گیر در قائمشهر بهترین گیت فروشگاهی

پخش دزد گیر در قائمشهر فروشندگان در هنگام خرید حضوری مشتریان با وجود سیستم های نظارتی پیشرفته , دیگر آن چنان نگران افرادی نیستند که خود را جای خریدار جا می زنند و به فروشگاه دستبرد می زنند. امروزه مردم بیشتر علاقمند هستند تا شخصا” به لمس و بررسی و انتخاب خرید های خود بپردازند و دور از دسترس قرار دادن کالاها دیگر جزء مواردی نیست که در فروشگاه ها از سمت مشتری خوشایند باشد . سیستم های امنیتی و نظارتی چون دوربین های مدار بسته، گیت فروشگاهی، دزدگیر لباسفروشی و موارد دیگر از چند جهت خیال فروشندگان و صاحبان مغازه ها را راحت کرده و سبب جلب رضایت مشتریان شده است. در فروشگاه هایی مانند لباس فروشی های بزرگ وجود تگ لباس و گیت یک موهبت بزرگ برای کارکنان بوده است؛ چرا که هر شخصی اگر بدون جدا کردن تگ دزدگیر قصد خروج از فروشگاه ها را داشته باشد بلافاصله با عبور از گیت فروشگاه آلارم داده و فروشنده از موضوع اطلاع پیدا می کند. تگ ها و گیت های فروشگاهی دارای انواع و اقسامی هستند که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم. همراه ما باشید.

بهترین گیت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

حـفاظت از کـالاها در برابر سـرقت یکی از مـهم ترین دغـدغـه های صــاحـبان کسب و کار است. امروزه در صنـعت خـرده فروشی دنیا غالبا ازیکی از فناوری RF یا AM  برای تأمین امنیت کالاها بهره گرفته می شود.

سالـهاست که خـرده فـروشـان در سـراسـر دنـیا علاقه دارند از هر دو نوع لیبل ضد سرقت RF و AM لیبل به طور همزمان برای جلوگیری از سرقت استفاده کنند. به این معنا که بر روی محصولاتی که لیبل ارزان قیمت RF پاسـخگوست از لیبل RF  اسـتفاده کنند. و برروی محـصـولات ارزشمندتر که جزو اولویت های حفاظتی اند و لیبل RF قادر به حفاظت آن ها نیست، از لیبل قدرتمند AM استفاده شود.

بیش از سه دهه است که شرکت های امنیتی برتر دنیا در تلاشند تا این نیاز را مرتفع کنند و دو فناوری را در یک گیت به صورت یکپارچه ادغام کنند.

اما به دلیل محدودیت های متفاوت فنی، این نیاز تبدیل به یک آرزو شده بود تا اینکه شرکت دانش بنیان جوان، خلاق و هدفمند ایمن موج با توکل بر خدا و تلاش و پشتکار تیم مهندسی فنی خود، پس از یک دهه تلاش توانست با جا بجایی مرزهای فناوری جهان، تکنولوژی RM را که یک تکنولوژی ادغام شده از RF و AM است را اختراع نماید و افتخار آن را برای ایران ثبت کند. این گیت در حال حاضر بهترین گیت فروشگاهی موجود در بازار است.

این تکنولوژی ضدسرقت ترکیبی از دو تکنولوژی معروف RF و AM است که با ترکیب این دو تکنولوژی در یک دستگاه،  میتواند در هزینه های لیبل های ضدسرقت مصرفی هایپرمارکت ها صرفه جویی چشمگیری انجام دهد.

این شرکت در تلاش است  که در لبه فناوری جهانی پیشتاز توسعه فناوری های نوین در عرصه سیستم های ضدسرقت فروشگاهی باشد و بهترین تجربه امنیت را رقم بزند.

معرفی گیت فروشگاهی و انواع آن در بازارپخش دزد گیر در قائمشهر

برای جلوگیری از سرقت، گیت های فروشگاهی با فناوری های مختلفی چون آنتن، برد الکترونیکی , لیبل و تگ طراحی شدند تا اگر تگ یا لیبل متصل به کالایی در محدوده فرکانس رادیویی آنتن قرار داشته‌باشد توسط آنتن شناسایی شده و آلارم هشدار خروج کالای غیرقانونی به صدا در می‌آید. انواع گیت های فروشگاهی شامل موارد زیر است:

گیت فروشگاهی RF

پخش دزد گیر در قائمشهر این گیت از امواج رادیویی برای شناسایی تگ‌ها استفاده می‌کند. گیت های RF که به تکنولوژی RFID نیز معروف هستند بسیار توانمند بوده و استفاده از آن‌ها بسیار متداول می باشد چون احتمال خطا در آن ها خیلی پایین است. گیت فروشگاهی RF کارآمد بوده و سریع و آسان نصب می شود. از دیگر ویژگی های مثبت گیت ضد سرقت RF قابلیت انطباق با محیط و قیمت مناسب آن است. تنها مشکل گیت فروشگاهی RF تداخل فرکانسی با فروشگاه های همجوار است که این مشکل قابل رفع است.

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی Acoustic-Magnetic به صورت همزمان از هر دو فناوری صوتی و مغناطیسی استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این گیت حساسیت خیلی قوی ،قدرت عملکرد بالا، تشخیص قوی و مناسب مخصوصا در مجاورت با اشیاء فلزی و همچنین عدم تداخل می‌باشد. این گیت در فرکانس 58 KHz فعالیت می‌کند و محدوده وسیع‌تری را پوشش می‌دهد. این مدل در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

گیت فروشگاهی EM

پخش دزد گیر در قائمشهر گیت فروشگاهی EM با نیروی الکترومغناطیسی کار می کند. این گیت با وجود اشغال فضای بیشتر نسبت به دیگر نمونه‌ها، پوشش دهی محدود به 80 سانتی‌متر و محدوده فرکانسی بین 1 تا 1000 هرتز دارد و علاوه بر این نیاز به هزینه بیشتری دارد. ولی قابلیت منحصر به فرد آن امکان فعال و غیرفعال سازی تعداد نامحدود تگ و لیبل توسط این گیت فروشگاهی است.

گیت فروشگاهی گاندو پخش دزد گیر در قائمشهر

دزدگیر گاندو با افتخار برند برتر ایرانی در زمینه تولید انواع گیت های فروشگاهی در کشور می باشد ، تنوع محصولات ، پاسخ دهی مناسب ، تکنولوژی بومی سازی شده ، طول عمر بالا ، پشتیبانی خوب و گارانتی تولیدات این شرکت از مهمترین ویژگی های برجسته گیت فروشگاهی گاندو می باشد. شرکت کوشا الکترونیک اکباتان نام این محصول را از روی تمساح پوزه کوتاه بومی استان سیستان بلوچستان که در حال انقراض می باشد اقتباس کرده است . دزدگیر فروشگاهی گاندو در انواع فناوری های am – rf- em و rm تولید و عرضه شده است.

ولی مزیتی نیز داشته است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. قابلیت فعال و غیرفعال سازی برچسب و تگ ها را در این سیستم نباید فراموش کرد و میتواند آن را بر روی محصولات متفاوتی استفاده نمود. همانطور که اشاره کرده ایم به دلیل اینکه این سیستم برای استفاده نیاز به فضای بزرگتری داشته است بسیاری از افراد ترجیح می دهند از سیستم های دیگر استفاده کنند که هم فضای کمتری را اشغال کند و هم برای محیط های بزرگ قابل استفاده باشد.

پیش از اینکه بخواهید برای فروشگاه خود سیستمی را انتخاب کنید باید در این خصوص اطلاعات لازم را کسب کرده باشید و بهتریت گیت فروشگاهی را با توجه به کاربرد خود شناسایی نمایید.

پخش دزد گیر در قائمشهر دزدگیر پوشاک یا تگ لباس چیست؟

یکی از مهم‌ترین تجهیزات امنیتی فروشگاه، دزدگیر یا تگ لباس است. این تگ به لباس های موجود در فروشگاه متصل شده و اگر قبل از جدا شدن از محصول از گیت فروشگاهی رد شود، این تگ آلارم را به صدا درآورده و فروشنده را از خطر سرقت احتمالی با خبر می‌کند. برای همین هنگام فروش و بعد از پرداخت هزینه توسط مشتری، دزدگیر توسط دستگاه جداکننده مخصوص از آن جدا شده و کالای مورد نظر به مشتری تحویل داده می‌شود. دزدگیر لباس در انواع مختلفی تولید و طراحی شده است که همه کاربرد یکسانی دارند ولی از لحاظ ابعاد , گیرایی و ظاهر متفاوت ساخته شده اند و قیمت دزدگیر لباس ها را از همدیگر متفاوت می سازد.

تگ های دزدگیر لباس که روی خود لباس‌ها نصب می شوند و از بدنه‌ای از جنس پلاستیک تزریقی با استحکام و مقاومت بالا، سیم‌ پیچ‌ها و فریت‌هایی که درون بدنه قرار دارند، سوزن‌هایی که به قفل‌ها متصل شده و باعث جدا نشدن و محکم ماندن تگ دزدگیر لباس می‌شوند تشکیل شده‌اند که با افزایش قطر تگ، دقت و گیرایی دزدگیر نیز افزایش پیدا می‌کند. البته امروزه تگ‌های کوچکتر و با دقت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند که با باریک شدن سیم‌های درون سیم‌پیچ، دقت آن‌ نیز افزایش می‌یابد.

نکته‌ای که حتماً باید به آن توجه کرد این است که هیچوقت به جدا کردن دزدگیر لباس با دست خالی اقدام نکنید. چون امکان آسیب رسیدن به لباس را بالا می‌برید. این دزدگیرها حتما باید با دستگاه مغناطیسی مخصوص جدا شوند. دستگاه جداکننده دزدگیر لباس این‌ کار را با استفاده از قدرت میدان مغناطیسی فوق‌العاده قوی خود انجام می‌دهد.

انواع مختلف دزدگیر لباس یا تگ لباس شامل چه مواردی می شود؟

دزدگیرهای لباس در ابعاد و طراحی‌های مختلفی وجود دارند ولی همه‌ی آن‌ها کاربرد یکسانی دارند. در ادامه چند مورد از معروف ترین تگ های دزدگیر لباس را به شما معرفی می کنیم:

1)تگ صدفی : این تگ‌ها به خاطر داشتن سطح صاف ، طراحی جدید تر و وزن کم ‌تر نسبت به سایر تگ‌ها در لباس فروشی‌ها رواج یافته‌اند. قطر این تگ‌ها 54 میلی‌ متر می باشد . تگ صدفی از فناوری‌های AM و RF استفاده کرده و از فرکانس‌های 3.25 ، 4.75 ، 8.2 و 10.2 مگاهرتز و 58 کیلوهرتز AM استفاده می کند.

2)تگ گلفی :  این تگ لباس به خاطر شباهتش به توپ گلف به این صورت نامگذاری شده است. تگ گلفی اصولا در لباس فروشی‌ها کاربرد داشته و در دو سایز بزرگ و متوسط تولید می‌شود. از فناوری‌های AM و RF استفاده کرده و از فرکانس‌های 3.25 ، 4.75 ، 8.2 و 10.2 مگاهرتز و 58 کیلو هرتز AM استفاده می کند.

ادامه مطلب پخش دزد گیر در قائمشهر

3)تگ پاندا : به لباس های نوزادان متصل شده و ظاهری شبیه یک پاندا دارد و یک سوزن به قفل آن وصل میشود. برای انواع پوشاک مخصوصا کیف و کفش کودکان مناسب است. تگ پاندا از دو فرکانس 8.2 مگاهرتز RF و 58 کیلو هرتز AM استفاده می‌کند.

4)تگ چهارگوش :در دو سایز کوچک و بزرگ برای انواع پوشاک، کیف، کفش و کالاهای کوچک و بزرگ مناسب است. این دزدگیر لباس با قابلیت چسباندن برچسب قیمت یا اطلاعات کالا روی آن، هم با پین (جهت پوشاک) و هم با بند (جهت کیف و کفش و کالاهای حلقه‌دار) استفاده می‌شود.

5)تگ دزدگیر یوفو(گریف یا x40 ) : قیمت این نوع تگ کمی نسبت به بقیه مدل‌ها بیشتر است ولی طراحی بسیار زیبا و گیرایی بالای آن باعث محبوبیت آن شده ‌است. این تگ ضد سرقت از فناوری  Radio Frequency_RF   و فرکانس 8.2 مگاهرتز استفاده می‌کند.

نظرات مشتریانی که از گیت RF استفاده کرده اند، چیست؟ آیا شرکت تامین کننده، تاثیر به سزایی در تجربه آنها داشته است؟

در این قسمت جهت آگاهی از عملکرد گیت RF، برخی از مشکلات گیت دزدگیر فروشگاهی RF  عنوان شده از طرف مشتریان ما که قبل از تهیه گیت AM از گیت های RF استفاده می کردند، اعلام میشود. لازم به ذکر است که هیچکدام از محصولات گیت AM یا RM تولیدی ایمن موج چنین اشکالاتی ندارند زیرا از تکنولوژی های AM و RM استفاده میکنند.  ما در ایمن موج گیت RF را به دلیل مشکلات فراوان برای فروشندگان عزیز، تولید نمی کنیم.

  • گیت دزدگیر RF  من با عبور افراد حتی بدون تگ بوق اضافه میزند !
  • گیت RF من با گیت فروشگاه همسایه که جدیدا نصب شده دچار تداخل میشود. و شرکت نصب کننده پاسخگو نمیباشد!
  • بوق های خطای گیت RF  من زیاد است !
  • وقتی افراد با موبایل در حال مکالمه از گیت  RF عبور میکنند دستگاه شروع به بوق اضافه میکند !
  • وقتی کالای تگ دار را با سرعت از بین گیت RF عبور میدهم، دستگاه تگ را تشخصی نمیدهد !
  • وقتی دو تگ RF را در کنار هم قرار میدهم، دستگاه هیچکدام را تشخیص نمیدهد و رد میکند !
  • نقطه کور گیت RF من زیاد است ، وقتی تگ را به صورت افقی عبور میدهم، دستگاه تگ را شناسایی نمیکند !
  • لیبل های RF را بر روی شیشه های عطر و ادکلن نصب کرده ام اما دستگاه آنها را تشخصی نمیدهد !
  • وقتی درب فلزی فروشگاه در وضعیت خاصی قرار میگیرد گیت RF من دائما بوق خطا میزند !
  • گیت RF من خراب شده است. اما شرکت نصب کننده آن حاضر به ارائه خدمات گارانتی نمیباشد. و اعلام میکند که باید هزینه برد الکترونیکی دستگاه را پرداخت کنم !
  • گیت RF من خراب شده است. شرکت وارد کننده آن میگوید در اثر نوسان برق سوخته است و نوسان برق جزو گارانتی آنان محسوب نمیشود !

سخن پایانی

از گذشته تا کنون نگرانی زیادی در مورد سرقت در میان شلوغی فروشگاه های بزرگ چون هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بود است. اما حالا به آسانی برای حفظ امنیت کالاهای موجود در فروشگاه‌های بزرگ از جمله لباس، از گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس استفاده می‌شود. در سیستم امنیتی پس از اتصال تگ به کالاهای مورد نظر فقط توسط دستگاه مخصوص جداسازی دزدگیر لباس امکان خنثی و جدا کردن آن وجود دارد. اگر شخصی سعی کند قبل از جدا کردن تگ کالا را از فروشگاه خارج کند، باعبور تگ از گیت فروشگاهی آلارم گیت فروشنده را از سرقت با خبر می کند. فروشگاه بزرگ صنعتینو با ارائه گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس در شکل‌ها و ابعاد مختلف با هدف نظارت و حفظ امنیت فروشگاه های بزرگ و کوچک توانسته با ارائه بهترین ها قدم بزرگ و موثری در این راه بردارد. در فروشگاه صنعتینو گارانتی محصولات و همینطور قیمت ها کاملا تضمین شده است و بن های تخفیف بسیار مناسبی برای مشتریان در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن به مشتریان مشاوره های لازم در مورد قیمت دزدگیر لباس و گیت ها داده می شود. ممنون از توجه شما عزیزان.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید