رنگ و ابزار

ابزار آلات برند هیلتی

چکش تخریب هیلتی

معرفی برند چکش تخریب هیلتی

چکش تخریب هیلتی Hilti جزو یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده ابزار آلات در دنیا می باشد. اصلیت این برند برای کشور لیختن اشتاین که در جوار کشور سوئیس و آلمان است می باشد. دفتر اصلی این کشور در کشور آمریکا می باشد و این برند در اکثر کشور های دنیا نمایندگی فعال دارد. کارخانه های تولید کننده محصولات هیلتی در 9 کشور آسیایی و اروپایی فعالیت می کنند. تعداد کارمندان فعال این شرکت به بیش از 20 هزار نفر می رسد. نکته قابل توجه در مورد این برند به روز رسانی های محصولات بوده که هر ساله خیلی از محصولات در دسته بندی های مختلف به روز رسانی و بهتر می شوند.

این اصلاح نادرست که هر ابزاری که توانایی تخریب را داشته باشد به آن هیلتی گفت شود از زمان قدیم تا به امروز در بین ابزار دوستان و خریداران ابراز ایرانی رایج است. محصولات برند هیلتی از لحاظ کیفیت و طول عمر کاملا ثابت شده هستند و در کنار کیفیت بالای محصولات قیمت بالا را نیز باید در نظر داشته باشید. ابزار آلات ساخت کشور های اروپایی نسبت به برند های آسیایی از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما محصولات هیلتی از برند های اروپایی مانند بوش و یا دیوالت نیز  از لحاظ کیفیت و قیمت بالا تر است.

تنوع محصولات برند هیلتی

دسته بندی های زیر بخشی از فعالیت و محصولات برند هیلتی بوده که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم

  • سیستم سوراخکاری و برش الماسه
  • سیستم نصب تاسیسات
  • سیستم بولت مکانیکی و شیمیایی
  • سیستم میخکوبی
  • ابزارآلات برقی
  • ابزارآلات شارژی
  • سیستم آتش بند
  • متعلقات جانبی

سیستم سوراخکاری و برش الماسه

منظور سیستم سوراخکاری و برش الماسه همان کرگیری در بتن می باشد. برای تخریب و یا اصلاح بتن می بایست هیچ ضربه ای بر بتن وارد نشود. این سیستم به دو بخش سوراخکاری به معنی استفاده از دریل و مته کرگیری و سیستم برش به معنی استفاده از دستگاه برش وال سا یا همان کاتر و تیغه تقسیم می شوند. بیشترین استفاده از این سیستم در قسمت سوراخکاری و استفاده از دریل و مته کرگیری می باشد.

برند هیلتی انتخاب اول خیلی از همکاران اجرا کننده این سیستم می باشد. در میان دریل های کرگیری برند هیلتی کد DD200 از تمامی نمونه های موجود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. برند های اروپایی مانند دیوالت و بوش نیز در این سیستم تولیدات با کیفیتی دارند اما از لحاظ طول عمر دستگاه و قطعات برند هیلتی از تمامی برند ها بالاتر می باشد. کیفیت محصولات هیلتی در حدی است که دستگاه های دست دوم این برند نیز خواهان دارد برای خرید دریل کرگیری دست دوم هیلتی می توانید با کارشناسان مجموعه کالا عمران در ارتباط باشید.

بازسازی در منازل مسکونی

امروزه افرادی هستند که می خواهند با بازسازی منازل مسکونی قدیمی خود به طور کلی سبک زندگی خود را دستخوش تغییرات زیادی کنند تا متفاوت تر به نظر آیند. برای بازسازی منازل مسکونی نیاز به تخریب کردن سازه های بتنی هست تا با تخریب انواع کاشی و سرامیک و انواع سازه ها بتوان شکل خانه های قدیمی را تخریب نمود.

برای این منظور نیاز به ابزاری برای تخریب می باشد که از ابزاری به نام چکش تخریب در این زمینه استفاده می شود.

هر چند که کاربرد چکش تخریب محدود به تخریب و بازسازی منازل مسکونی نمی شود و با استفاده از این ابزار مفید و کارآمد می توان انواع عملیات حفاری، عمرانی و… را علاوه بر عملیات ساختمانی صورت داد. ولی به طور کلی چکش تخریب ابزاری برای تخریب آسفالت و سازه های بتنی و… می باشد و کارایی زیادی در این حیطه ها دارد.

چکش تخریب چیست و چه تفاوتی با بتن کن دارد؟

چکش تخریب یا پیکور ابزاری بسیار قدرتمند به حساب می آید که می توان از آن در عملیات تخریب استفاده کرد. توان و قدرت این وسیله بسیار بالاست. به گونه ای که می توان آسفالت، بتن و انواع سازه ها را با استفاده از این دستگاه به ظاهر کوچک و ساده تخریب کرد.

پیکور یا همان چکش تخریب را شما می توانید در مدل های مختلفی خریداری نمایید که برخی از آن ها مناسب کارهای سبک تر و برخی مناسب کارهای سنگین تر می باشند. بنابراین شما می توانید بر حسب نیاز خود رو به خرید چکش تخریب در عملیات و پروژه های مختلف آورید.

بتن کن و تفاوت آن با چکش تخریب

ابزار دیگری که در عملیات مختلف ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد؛ بتن کن می باشد که برخی از افراد این ابزار را با چکش تخریب یکی می دانند که اشتباهی بس رایج و شایع می باشد. چرا که بتن کن ها بیشتر به منظور سوراخ کاری و کنده کاری مورد استفاده قرار می گیرند و برخلاف چکش های تخریب برای تخریب مناسب نیستند.

بتن کن ها دارای مته و قلم هستند. در حالی که چکش تخریب فقط دارای قلم است و به مانند بتن کن دارای مته نیست. پس میان بتن کن و چکش تخریب تفاوت هایی وجود دارد و هر یک از آن ها برای کارایی خاص خود تولید شده اند.

بهترین برند چکش تخریب چیست؟

در صورتی که قصد خرید چکش تخریب یا پیکور را دارید و می خواهید این ابزار قدرتمند با کارایی بالا را خریداری کنید؛ باید به برند آن توجه داشته باشید.

چکش های تخریب را در برندهای مختلفی تولید می کنند که نمی توان به هر یک از آن ها توجه کرد. به طور کلی برندهایی از جمله: هیلتی، بوش و دیوالت نسبت به سایر برندهای دیگر ساخت و تولید چکش تخریب معروف تر هستند و توانستند ابزاری موفق با کیفیت و کارایی بالایی را از خود تولید کرده و در اختیار کارکنان ساختمان سازی قرار دهند.

برند هیلتی چکش تخریب

در بین برندهایی که برای خرید چکش تخریب از آن ها یاد کردیم؛ برند هیلتی بهترین برند چکش تخریب به شمار می آید. ویژگی ها و کیفیتی که این برند از چکش تخریب دارد؛ با سایر چکش های تخریب دیگر قابل قیاس نیست. از جمله مسائلی که در برند هیلتی چکش تخریب مورد توجه واقع می گردد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-    کیفیت بالای ارائه شده قطعات موجود در ابزار مورد نظر

2-    دربرداشتن سیستم ضد لرزش

3-    قدرت بالا

4-    وزن بالا

5-    دقت عمل بالای دستگاه مذکور

6-     بهره مندی از وجود ضربه زن گیربکسی

7-    تضمین کیفیت و استاندارد های لازم با داشتن ضمانت نامه کالا

8-    و…

با توجه به این مسئله که چکش تخریب هیلتی دربردارنده تمامی این ویژگی هاست؛ شما می توانید با خرید برند مورد نظر، این ابزار کارآمد را در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

نکات مهم جهت خرید جکش تخریب

با توجه به این مسئله چکش تخریب را هم می توان در ساختمان سازی ها به کار گرفت و هم می توان از این وسیله برای مصارف موجود در صنعت و کارهای سنگین تر مورد استفاده قرار داد؛ می بایست پیش از خرید چکش تخریب به موارد بسیار زیادی توجه شود تا بنا به نیاز خود بتوانید ابزاری متناسب با کسب و کارهای خویش را خریداری نموده و به خوبی از وجود آن استفاده کنید. انتخاب برند مناسب نیز در این راستا بسیار مهم می باشد.

چرا که کیفیت و کارایی هر یک از برندهای تولیدی چکش تخریب با همدیگر متفاوت می باشند. اگر به دنبال بهترین برند چکش تخریب هستید؛ برند هیلتی را جزء اولویت انتخاب خود در نظر بگیرید. چرا که استاندارد های لازم در این برند به خوبی لحاظ شده است و شما می توانید با خرید این ابزار کارآمد و بسیار قدرتمند کلیه عملیات و پروژه های مورد نظر خویش را با استفاده از این وسیله به خوبی به پیش ببرید. 

نکات ایمنی استفاده از چکش تخریب

خرید چکش تخریب با بهترین برند آن هم به تنهایی کافی نیست؛ گاهی اوقات حتی اگر شما بهترین برند را هم خریداری کنید ولی دستورالعمل های ایمنی را رعایت نکنید؛ نتیجه عاید شما نمی گردد. در صورتی که برای عملیات عمرانی سنگین و وسیع بخواهید این وسیله کارآمد را خریداری کنید؛

در عین حال باید توجه داشته باشید که توانایی حمل چکش تخریب سنگین وزن را داشته باشید و هیچ مشکلی برای کنترل و نگهداری آن نداشته باشید. به غیر این مسئله سایر نکات ایمنی دیگر را باید در این خصوص در نظر داشته باشید.

به این صورت که استفاده از کلاه مخصوص، عینک و لباس و کفش مناسب و نیز ماسک و محافظ گوش و به طور کلی احتیاط های اولیه در این خصوص بسیار از اهمیت بسزایی برخوردار هستند که به شما کمک می کند تا از چکش تخریب خود به خوبی استفاده کنید.

برند های مختلف دستگاه چکش تخریب

چکش تخریب به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند و کارساز در عملیات مختلف ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی اوقات دیواره های بتن آنقدر سخت و محکم می شوند که فرو ریختن آن ها و تخریب آن ها بر عهده کمتر کسی برمی آید.

وجود ابزارآلات سنتی و دستی همچون پتک هم نمی توانند نیاز شما را تأمین کنند؛ بلکه شما نیاز به یک ابزاری قدرتمند تر دارید تا با استفاده از آن ابزار قوی بتوانید چندین برابر یک پتک قدرتمند؛ از آن دستگاه در عملیات و پروژه های مختلف بهره مند شوید.

بنابراین بهترین انتخاب پیش رو می تواند خرید چکش تخریب هیلتی باشد که جزء بهترین برند  های تولیدی این نوع از چکش ها با قدرتمند بی نظیر آن ها می باشد. حال این سوال مطرح است که چرا هیلتی معروفترین برند در زمینه تولید چکش تخریب است؟ در ادامه به برخی ویژگی ها و جزئیات در این خصوص می پردازیم تا به جواب مورد نظر دست یابید.

برند هیلتی چکش تخریب

برند هیلتیچکش تخریب یکی از بهترین برند هایی است که شما می توانید چکش تخریب ساخته شده در این برند را در بازار خریداری کنید تا به بهترین نحو ممکن از این دستگاه و برند خاص در پروژه های مختلف ساختمان سازی و عمرانی استفاده به عمل آورید.

با توجه به این مسئله که برند هیلتی چکش تخریب بسیار قدرتمند و باکیفیت است و با استناد بر تجربه بی بدیل آن ها در طول سال ها تلاش و کوشش در این زمینه و کسب تخصص می توان به کادر فنی و متخصص این برند مشهور به ضرس قاطع اطمینان حاصل کرد.

برند هیلتی چکش تخریب در طول سال ها تلاش و کوشش در زمینه های مختلف توانسته است به خوبی اعتماد مردم را به خود جلب نماید تا با اطمینان خاطر تمام بتوان دستگاه مورد نظر را خریداری نمود و از آن در پروژه های مختلف استفاده به عمل آورد.

به دلایل بسیار زیادی است که امروزه می توان با اطمینان خاطر تمام اذعان داشت که برند هیلتی معروفترین برند در زمینه تولید چکش تخریب به شمار می آید. در ادامه با برخی از این علل و عوامل آشنا خواهیم شد. 

چرا برند هیلتی معروفترین برند در زمینه تولید چکش تخریب به شمار می آید؟

همان طور که گفته شد؛ برند هیلتی بهترین و کارآمد ترین برندهایی ممکن در زمینه تولید و ساخت چکش تخریب به شمار می آید و ساختاری فراتر از سایر برندهای دیگر در این زمینه دارد. به گونه ای که طرفداران بسیار زیادی را به سمت و سوی خود جلب کرده است. از جمله این عوامل که کاربران زیادی را به خرید برند هیلتی چکش تخریب سوق داده است؛ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

قدرت بسیار بالا

طبیعتا شما نیاز به نیروی بسیار بالایی برای تخریب آسفالت، بتن،کاشی و سرامیک و… دارید تا با اعمال فشار بتوانید این ساز و کارهای مختلف را تخریب نمایید. برند هیلتی با تولید چکش تخریب در وزن بالا و توان بسیار زیاد این امکان را به شما می دهد تا شما بتوانید با استفاده از آن در پروژه های سنگین و نیمه سنگین مختلف به خوبی استفاده کنید و از پس هر کاری برآیید. توان بالای ابزار نامبرده شده از جمله مهمترین و مثمر به ثمربخش ترین مولفه های خرید به شمار می آید که برند هیلتی به این نکته توجه ویژه ای داشته است. 

 بازدهی بالا

کیفیت ساخت و تولید چکش تخریب ساخته شده در برند هیلتی آنقدر بالاست که بتوان با استفاده از آن به راحتی در عملیات های مختلف بازدهی کافی را از آن استخراج نمود. به این صورت که بازدهی و راندمان کاری استفاده از چکش تخریب برند هیلتی توان پیاده سازی هر کار و عملیاتی را دارد و به شما کمک می کند تا بتوانید با وظیفه محول شده به چکش تخریب را به خوبی عملی سازید و از کار با آن لذت ببرید.

دقت عمل بالای دستگاه

چکش تخریب ساخته شده در برند هیلتی استاندارد های لازم را در نظر داشته است و به این صورت می باشد که شما می توانید به دقت عمل و ظرافت کاری بیشتری از دستگاه مربوطه استفاده نمایید. با ذکر این توضیحات می توان خاطر نشان ساخت که قدرت و وزن بالا به تنهایی نمی تواند نیاز شما را برطرف سازد.

بلکه این شما هستید که با خرید چکش تخریب برند هیلتی می توانید از دقت عمل بالا و توجه به نکات ریز مورد استفاده با این دستگاه به خوبی از آن استفاده کنید و دقت عمل بالایی را از آن انتظار داشته باشید تا تخریب مکان مورد نظر به درستی صورت گیرد.

قطعات و امکانات به کار گرفته شده در آن

برند هیلتی چکش تخریب از قطعاتی کاملا استاندارد و مطلوب در دستگاه مورد نظر استفاده نموده است که شما می توانید از کیفیت قطعات به کار گرفته شده در آن بهره مند شوید و رضایت کامل خود را ابراز دارید.

ضمن اینکه امکانات و قابلیت هایی که در این دستگاه تعبیه شده است نیز به مراتب خیلی بالاتر و فراتر از آن چیزی است که شما از یک چکش تخریب در نظر دارید. به همین دلیل است که می توان بدون هیچ گونه شک و تردیدی برند مورد نظر را در میان برند های تولیدی دیگر برای خود انتخاب کنید و به خوبی از وجود کیفیت و کارایی بی نظیر دستگاه مربوطه بهره ببرید.

با دلائل و عواملی که در بالا به آن اشاره شد؛ می توان به ضرس قاطع اذعان داشت ک برند هیلتی چکش تخریب بهترین برند ممکن در تولید این ابزار به شمار می رود که شما می توانید با خیالی راحت و با فراغ بال رو به خرید این دستگاه آورید و از وجود کیفیت و کارایی بالای دستگاه مربوطه به خوبی استفاده نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید